Pregled bibliografske jedinice broj: 16745
Znanje i medij pri računalnom učenju i poučavanju
Znanje i medij pri računalnom učenju i poučavanju // .. / ... (ur.).
Zagreb, Hrvatska: ..., 1998. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 16745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanje i medij pri računalnom učenju i poučavanju
(Knowledge and Media in Learning and Teaching)
Autori
Stankov, Slavomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Izvornik
..
/ ... - : ..., 1998
Skup
Obrazovanje za informacijsko društvo, Treći dio: Spoznaja, znanje i prosuđivanje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
znanje; medij; učenje i poučavanje
(knowledge; media; learning and teaching)
Sažetak
Prikazan je proces stjecanja znanja i vještina u korištenju interaktivnog računalnog medija tijekom razvoja i primjene inteligentnih tutorskih sustava. Proces je vođen u okviru realizacije nastavnih sadržaja kolegija "Primjena računala u nastavi" na Fakultetu prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, sa studentima četvrte godine studijske grupe matematike / informatike tijekom školske godine 1997/98. U prvom su semestru nakon uvodnog predavanja o zamisli sustavskog pristupa izomorfnog modela sustava za vođenje procesa stjecanja znanja i vještina učenika i na tim temeljima razvijene inteligentne hipermedijske autorske ljuske Tutor - Expert System (TEx-Sys) slijedile četiri skupine seminara studenta, zajednička rasprava sa studentima studijske grupe učiteljskog studija i konačno testiranje studenta na sustavu TEx-Sys za područno znanje računalo kao sustav. U drugom su semestru studenti, po osobnim interesima, podjeljeni u četiri skupine usmjerene na istraživanje inteligentnih tutorskih sustava i to: (1) tehnike i metode za prikaz znanja; (2) pedagoška paradigma; (3) veza inteligentih tutorskih sustava i WWW tehnologija i (4) korisničko sučelje. Rezultati rada su objavljeni na izgrađenoj Web stranici. Postignuti rezultati ohrabruju i potiču na daljnji rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemijsko inženjerstvo, Računarstvo, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet kemijskog inženjerstva i tehnologije, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Slavomir Stankov
(autor)