Pregled bibliografske jedinice broj: 167225
Tehnološki, ekološki i marketinški aspekti proizvodnje i plasmana piva u staklenoj i aluminijskoj ambalaži
Tehnološki, ekološki i marketinški aspekti proizvodnje i plasmana piva u staklenoj i aluminijskoj ambalaži, 2004., doktorska disertacija, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 167225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnološki, ekološki i marketinški aspekti proizvodnje i plasmana piva u staklenoj i aluminijskoj ambalaži
(Technological, Ecological and Marketing Aspects of Beer Production and Distribution in Glass and Aluminium Packaging Material)
Autori
Nemet, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Prehrambeno-biotehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.02
Godina
2004
Stranica
170
Mentor
Marić, Vladimir
Ključne riječi
aluminij; ambalaža; kakvoća; lanac opskrbe; pivo; staklo; tržište
(aluminum; beer; glass; market; packaging; quality; supply chain)
Sažetak
Istraživanje je provedeno s radnom predpostavkom da je primaran ambalažni materijal u industriji piva dosegao kvalitativnu razinu kojom je moguće neposredan utjecaj pakovine na kakvoću piva označiti tehnološki i tržišno prihvatljivim, odnosno da nema statistički značajne razlike između dva najvažnija ambalažna materijala za pivo. Ekološki aspekt staklene i aluminijske ambalaže piva ima statistički neznačajan utjecaj na potrošački odabir, obzirom na mogućnost kvalitetnog odlaganja i oporabe oba materijala, a ukupni odnosi na tržištu piva su definirani ne-tehnološkim parametrima (ekonomski kriteriji, marketing).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biotehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Zagreb