Pregled bibliografske jedinice broj: 167152
Multimedijalnost i multimedij kao predmet proučavanja multimedijske didaktike
Multimedijalnost i multimedij kao predmet proučavanja multimedijske didaktike // Unaprjeđujemo kvalitetu odgoja i obrazovanja / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2004. str. 197-201
CROSBI ID: 167152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimedijalnost i multimedij kao predmet proučavanja multimedijske didaktike
(Multimediality and Multimedia as subjects of research of Multimedia Didactics)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Unaprjeđujemo kvalitetu odgoja i obrazovanja
Urednik/ci
Vrgoč, Hrvoje
Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
197-201
ISBN
953-6134-52-7
Ključne riječi
multimedijalnost, multimedij, nastava, multimedijska didaktika
(multimediality, multimedia, teaching, multimedia dida.ctics)
Sažetak
Autor objašnjava pojmove formalno, neformalno i informalno obrazovanje u kontekstu cjeloživotnog učenja i novog medijskog okruženja. uspoređuje multimedijalnost u tradicionalnoj nastavi te uz multimedij kao proizvod nove komunikacijske tehnologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija