Pregled bibliografske jedinice broj: 166733
Kvaliteta škole: razlike u percepciji roditelja učenika osnovnih i srednjih škola
Kvaliteta škole: razlike u percepciji roditelja učenika osnovnih i srednjih škola // Škola bez slabih učenika / Stevanović, Marko (ur.).
Pula: Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004. str. 264-270 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 166733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta škole: razlike u percepciji roditelja učenika osnovnih i srednjih škola
(School quality: Differences between parents’ perception of elementary/middle and high school students)
Autori
Ferić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Škola bez slabih učenika
/ Stevanović, Marko - Pula : Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004, 264-270
Skup
Škola bez slabih učenika
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 28.10.2004. - 30.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta škole; percepcija roditelja; osnova škola; srednja škola; razlike u percepciji
(school quality; parents’ perception; elementary/middle school; high school; differences in perception)
Sažetak
Ovaj rad dio je pilot istraživanja koje je provedeno krajem 2003. godine na području Bujštine (Buje, Novigrad, Umag, Oprtaj, Brtonigla) kao priprema za glavno istraživanje projekta « ; Zajednice koje brinu kao model prevencije poremećaja u ponašanju» ; (glavni istraživač prof.dr.sc. Josipa Bašić, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu) koje se upravo provodi na četiri lokaliteta Istarske županije. U istraživanju je sudjelovalo 137 roditelja učenika 7 osnovnih škola i 130 roditelja učenika 3 srednje škole (75, 7% majki, 22, 1% očeva, 2, 2% nepoznato). Podaci su obrađeni analizom varijance. Rezultati ukazuju kako roditelji učenika osnovnih škola procjenjuju kvalitetu škole višom nego roditelji učenika srednjih škola i to u odnosu na: školsko okruženje, program, suradnju roditelj-škola i odnos učitelj-učenik. Dobiveni rezultati otvaraju pitanje uzroka niže roditeljske percepcije kvalitete škole kada se radi o srednjim školama s napomenom da pri traženju odgovora treba imati na umu veću povezanost roditelja sa školom kod djece niže dobi te samim time i, vjerojatno, drugačiju sliku u odnosu na kvalitetu škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013009
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Martina Ferić
(autor)