Pregled bibliografske jedinice broj: 166374
Dizajn u razvoju novog proizvoda – primjer oblikovanja školskog namještaja
Dizajn u razvoju novog proizvoda – primjer oblikovanja školskog namještaja // Zbornik radova 1. drvno-tehnološke konferencije Izazovi, mogućnosti i ograničenja hrvatske prerade drva i proizvodnje namještaja / Kavran, Marijan (ur.).
Rijeka: Centar za promicanje i razvoj drvne industrije, 2004. str. 69-74 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 166374 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dizajn u razvoju novog proizvoda – primjer oblikovanja školskog namještaja
(Design in a new product development - school furniture as an example)
Autori
Domljan, Danijela ; Grbac, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 1. drvno-tehnološke konferencije Izazovi, mogućnosti i ograničenja hrvatske prerade drva i proizvodnje namještaja
/ Kavran, Marijan - Rijeka : Centar za promicanje i razvoj drvne industrije, 2004, 69-74
Skup
Drvno-tehnološka konferencija Izazovi, mogućnosti i ograničenja hrvatske prerade drva i proizvodnje namještaja (1 ; 2004)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2004. - 29.06.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dizajn; školski namještaj; razvoj proizvoda; proizvodnja
(design; school furniture; product development; production)
Sažetak
Danas je u svijetu oblikovanje suvremenog školskog namještaja postala je nužno interdisciplinarna aktivnost u kojoj sudjeluju mnogi stručnjaci iz područja medicine, pedagogije, psihologije i sociologije, ergonomije, dizajna, konstrukcija, arhitekture, ekologije, ekonomije i mnogih drugih, u cilju oblikovanja i proizvodnje optimalnog proizvoda. U timskom radu jednu od vodećih uloga uz znatnu odgovornosti ima dizajner, budući da on objedinjava saznanja i ulazne parametre ostalih članova, a rezultat njegovog rada, naročito sve greške i nepravilnosti rješenja, direktno osjeća sam korisnik – učenik. Posljedice mogu biti znatne i za učenika (razvojno) i za proizvođača (financijski). Članak predstavlja primjer kako se važnost uloge dizajnera i implementacije dizajna u oblikovanju školskog namještaja doživljava u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Šumarstvo