Pregled bibliografske jedinice broj: 162703
Strategija razvoja kulturnog turizma. Od turizma i kulture do kulutrnog turizma
Strategija razvoja kulturnog turizma. Od turizma i kulture do kulutrnog turizma, 2003. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 162703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija razvoja kulturnog turizma. Od turizma i kulture do kulutrnog turizma
(Cultural tourism development strategy: From culture to cultural tourism)
Autori
Tomljenović, Renata ; Marušić, Zrinka ; Weber, Sanda ; Hendija, Zvjezdana ; Boranić, Snježana
Izvornik
Institut za turizam
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2003
Ključne riječi
turizam; kulturni turizam; strategija razvoja
(tourism; cultural tourism; development strategy)
Sažetak
Kulturni je turizam jedan od specijalnih oblika turizma koji toj grani hrvatskog gospodarstva nudi dugoročnu konkurentsku prednost. S jedne strane turistički potencijal kulturnog dobra Hrvatske tek se počinje prepoznavati, dok s druge strane, već postoji izražena potražnja među dosadašnjim turistima za ovim oblikom turizma. U prvom dijelu autori ukratko definiraju kulturni turizam i opisuju njegove glavne karakteristike. Potom na osnovi provedenih istraživanja daju analizu prednosti i nedostataka hrvatskog kulturnog turističkog proizvoda, na osnovi kojih se definiraju ciljevi i strateški prioriteti i akcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Profili:
Zvjezdana Hendija
(autor)
Renata Tomljenović
(autor)
Zrinka Marušić
(autor)
Sanda Čorak
(autor)
Snježana Boranić Živoder
(autor)