Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 162275

Minimalizacija troškova direktnog marketinga


Pejić Bach, Mirjana
Minimalizacija troškova direktnog marketinga // Računovodstvo, revizija i financije, 14 (2004), 9; 33-37 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 162275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Minimalizacija troškova direktnog marketinga
(Minimalization of direct marketing costs)

Autori
Pejić Bach, Mirjana

Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 14 (2004), 9; 33-37

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
direktni marketing; minimalizacija troškova
(direct marketing; costs minimalization)

Sažetak
Troškovi marketinga su teško mjerljivi s obzirom na učinak prodaje. U izravnom marketingu postoje metode da se novac "ne baca u vjetar". U nas su neka društva dobro iskoristila izravan način prodaje proizvoda za kućanstvo. Dio njih koriste izravna oglašivačka sredstva (reklamne letke) putem poštanskih sandučića i neadresiranih letaka. Kako se to radi putem adresiranih poruka, pročitajte u nastavku članka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067016

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirjana Pejić Bach (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pejić Bach, Mirjana
Minimalizacija troškova direktnog marketinga // Računovodstvo, revizija i financije, 14 (2004), 9; 33-37 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
Pejić Bach, M. (2004) Minimalizacija troškova direktnog marketinga. Računovodstvo, revizija i financije, 14 (9), 33-37.
@article{article, author = {Peji\'{c} Bach, Mirjana}, year = {2004}, pages = {33-37}, keywords = {direktni marketing, minimalizacija tro\v{s}kova}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo, revizija i financije}, volume = {14}, number = {9}, issn = {0353-8087}, title = {Minimalizacija tro\v{s}kova direktnog marketinga}, keyword = {direktni marketing, minimalizacija tro\v{s}kova} }
@article{article, author = {Peji\'{c} Bach, Mirjana}, year = {2004}, pages = {33-37}, keywords = {direct marketing, costs minimalization}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo, revizija i financije}, volume = {14}, number = {9}, issn = {0353-8087}, title = {Minimalization of direct marketing costs}, keyword = {direct marketing, costs minimalization} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font