Pregled bibliografske jedinice broj: 162275
Minimalizacija troškova direktnog marketinga
Minimalizacija troškova direktnog marketinga // Računovodstvo, revizija i financije, 14 (2004), 9; 33-37 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 162275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Minimalizacija troškova direktnog marketinga
(Minimalization of direct marketing costs)
Autori
Pejić Bach, Mirjana
Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 14
(2004), 9;
33-37
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
direktni marketing; minimalizacija troškova
(direct marketing; costs minimalization)
Sažetak
Troškovi marketinga su teško mjerljivi s obzirom na učinak prodaje. U izravnom marketingu postoje metode da se novac "ne baca u vjetar". U nas su neka društva dobro iskoristila izravan način prodaje proizvoda za kućanstvo. Dio njih koriste izravna oglašivačka sredstva (reklamne letke) putem poštanskih sandučića i neadresiranih letaka. Kako se to radi putem adresiranih poruka, pročitajte u nastavku članka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA