Pregled bibliografske jedinice broj: 162261
Vodić za mala poduzeća - Kako otvoriti Internet dućan u Hrvatskoj?
Vodić za mala poduzeća - Kako otvoriti Internet dućan u Hrvatskoj? // Računovodstvo, revizija i financije, 14 (2004), 8; 103-106 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 162261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vodić za mala poduzeća - Kako otvoriti Internet dućan u Hrvatskoj?
(Guide for small business - How to open Internet shop in Croatia?)
Autori
Pejić Bach, Mirjana
Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 14
(2004), 8;
103-106
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
elektroničko poslovanje; Internet
(e-business; Internet)
Sažetak
Prodavatelji i kupci sve više uočavaju prednosti prodaje putem Internet dućana. To je poticaj prodavateljima da uz klasične prodavaonice prodaju obavljaju putem eCommerce transakcija. Sadržaj članka je takve prirode koja ga obilježava kao vodiča za poduzetnike koji namjeravaju ostvariti prodaju robe Internet dućanom. Zato je sadržajem obuhvaćeno: faze pripreme i izrade Internet dućana, troškovi i cijena izrade i poslovanja, marketinške aktivnosti, korisne Web adrese za prikupljanje informacija, naplata prodane robe i drugo. O tome podrobnije u nastavku članka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA