Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 161283

Metodologija vrednovanja znanja u sustavima za e-učenje


Krpan, Divna
Metodologija vrednovanja znanja u sustavima za e-učenje, 2004., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, Split


CROSBI ID: 161283 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodologija vrednovanja znanja u sustavima za e-učenje
(Knowledge evaluation in e-learning systems)

Autori
Krpan, Divna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Fakultet prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu

Mjesto
Split

Datum
07.10

Godina
2004

Stranica
83

Mentor
Slavomir, Stankov

Neposredni voditelj
Slavomir, Stankov

Ključne riječi
Sustavi za e-učenje; inteligentni tutorski sustavi; evaluacija znanja
(E-learning systems; intelligent tutoring systems; knowledge evaluation)

Sažetak
E-učenje je nova paradigma učenja uz pomoć različitih uređaja koji se temelje na elektronskoj tehnologiji. U ovom radu smo se orijentirali samo na jedan aspekt e-učenja, na Web-orijentirano učenje tj. konkretno na učenje i poučavanje uz pomoć Web-orijentiranih inteligentnih tutorskih sustava. Benjamin Bloom je provođenjem istraživanja pokazao da se individualizirano i klasično poučavanje u razredu razlikuju za dvije standardne devijacije tj. da između njih postoji "2-sigma razlika", a ta razlika ide u korist individualiziranog poučavanja. Također poučavanje u razredu se ne može natjecati s individualiziranim poučavanjem u interaktivnosti i prilagodljivosti. Uključivanjem računala u obrazovanje i pojavom inteligentnih tutorskih sustava otvaraju se nove mogućnosti u učenju i poučavanju jer su za razliku od ljudskih tutora, računala ipak jeftinija. U trenutku kada inteligentni tutorski susatvi postaju Web-orijentirani, prelaze se ograničenja prostora i vremena. Naravno, potrebno je takve sustave ispitati kako bi provjerili da li zaista ostvaruju željene prednosti. Prilikom svakog istraživanja planira se što se želi ispitati i kako, te na koji način analizirati dobivene rezultate. Važan dio svakog istraživanja je i provjera valjanosti i pouzdanosti mjernih instrumenata tj. testova, kako bi mogli vjerovati rezultatima. U ovom radu je predstavljeno istraživanje učinkovitosti Web-orijentiranog inteligentnog tutorskog sustava DTEx-Sys (Distributed Tutor Expert System), uz opis analize dobivenih rezultata i načina ispitivanja metričkih karakteristika testova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0177110

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Divna Krpan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krpan, Divna
Metodologija vrednovanja znanja u sustavima za e-učenje, 2004., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, Split
Krpan, D. (2004) 'Metodologija vrednovanja znanja u sustavima za e-učenje', diplomski rad, Fakultet prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krpan, Divna}, year = {2004}, pages = {83}, keywords = {Sustavi za e-u\v{c}enje, inteligentni tutorski sustavi, evaluacija znanja}, title = {Metodologija vrednovanja znanja u sustavima za e-u\v{c}enje}, keyword = {Sustavi za e-u\v{c}enje, inteligentni tutorski sustavi, evaluacija znanja}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krpan, Divna}, year = {2004}, pages = {83}, keywords = {E-learning systems, intelligent tutoring systems, knowledge evaluation}, title = {Knowledge evaluation in e-learning systems}, keyword = {E-learning systems, intelligent tutoring systems, knowledge evaluation}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font