Pregled bibliografske jedinice broj: 16077
Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela
Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela // Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 983-995 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 16077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela
(The influence of conflicts on the quality of hotels* business)
Autori
Žugaj, Miroslav ; Šehanović, Jusuf ; Križman, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hotel u turističkoj destinaciji
/ Peršić, Milena - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 983-995
Skup
Hotelska kuća 98
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998. - 06.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hotel; sukobi; kvaliteta poslovanja
(hotel; conflicts; quality of work)
Sažetak
Djelotvornost hotelske organizacije uvelike ovisi od upravljanja osobljem i sukobima u njoj. Hotelski vođe i menedžeri moraju biti u stanju prepoznati izvore sukoba u sebi, kod podređenih, kod gostiju i u organizaciji. Propust u rješavanju sukoba ima ozbiljne implikacije na kohezivnost organizacije, individualna postignuća i organizacijsku djelotvornost. Sukobi u svakoj organizaciji, pa i u hotelskoj, su realnost i mnogi su njihovi uzročnici, bilo da se radi o intrapersonalnim sukobima, interpersonalnim sukobima ili intergrupnim sukobima. Kad je riječ o hotelskoj organizaciji problematika sukoba je još složenija. Ne samo s gledišta brojnih problema nastalih zbog uvjeta poslovanja (pretvorba i privatizacija hotelskih poduzeća, restrukturiranje ponude, pozicioniranje na turističkom tržištu, sezonski rad, veliki broj sezonskih radnika, niske plaće zaposlenih i dr.) već i zbog činjenice što su i gosti, za vrijeme svog boravka aktivni sudionici poslovnih procesa hotelske organizacije. Sukobi nastaju unutar hotelske organizacije, između zaposlenih i gostiju, ali i između gostiju. Zbog svega navedenog, osnovni cilj ovog rada je ukazivanje na važnost upravljanja sukobima u hotelskoj organizaciji. Postavljena je teza da sukobi utječu na kvalitetu poslovanja hotela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija