Pregled bibliografske jedinice broj: 159754
Standardi za učitelje
Standardi za učitelje // Dijete i jezik
Osijek, Hrvatska, 2003. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 159754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Standardi za učitelje
(Standards for teracher)
Autori
Peko, A ; Vujnović, M.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Dijete i jezik
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 2003
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poticanje učenika; nastava usmjerena na učenika; standardi za vrednovanje nastave; praćenje nastave jezika
(motivating students; student orientet teaching; standards of evaluation; monitoring language teaching)
Sažetak
Učiti kako učiti, učiti kako kritički misliti postaju osnovni ciljevi škole. U većini naših škola još uvijek je prisutan tradicionalan odnos učenika i nastavnika u nastavnome procesu: nastavnik poučava, učenik je poučavan. Danas se u suvremenoj školi treba osposobljavati učenike za samostalno učenje, za samostalno traženje i nalaženje informacija, za rješavanje problema i sl. Polazeći od toga uloga nastavnika se mijenja Poželjno je da nastavnik planira nastavne sate u suradnji s učenicima, prilagođava i modificira nastavu u skladu s tim kako će nastavu doživjeti različiti učenici, a sve u želji da potakne njihovo učenje. Bitno je uskladiti aktivnosti s učenikovim sposobnostima. Neophodno je postaviti jasne standarde za sve dijelove odgojno-obrazovnih aktivnosti. Oni su posebno važni u nastavi. Određujući ih, omogućujemo postavljanje individualnih ciljeva, izmjenu aktivnosti , promjenu nastavnih izvora i materijala, uloge učenika i učitelja kao i samo vrjednovanje procesa i rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija