Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 158697

Jednakost obrazovnih mogućnosti - put do kvalitete


Godler, Zlata, Domović Vlatka
Jednakost obrazovnih mogućnosti - put do kvalitete, 2004. (popularni rad).


CROSBI ID: 158697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jednakost obrazovnih mogućnosti - put do kvalitete
(Equal educational opportunities)

Autori
Godler, Zlata, Domović Vlatka

Izvornik
Školske novine, br. 8, 24. 2. 2004.

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad

Godina
2004

Ključne riječi
PISA; čitalačka pismensost; Finska
(Programme for international student assessment; reading literacy; Finland)

Sažetak
U članku se objašnjavaju visoka postignuća finskih učenika u međunarodnom PISA istraživanju (Programme for International Student Assessment), osobito s obzirom na rezultate u čitalačkoj pismenosti. Uspješnost Finske moguće je objasniti brojnim, međusobno isprepletenim čimbenicima – malim razlikama u postignućima među školama, fleksibilnošću kurikuluma, individualnim pristupom učenicima, organizacijom rada u školi, malim utjecajem socio – obrazovnog porijekla učenika na školske rezultate, itd.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0131002

Profili:

Avatar Url Zlata Godler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Godler, Zlata, Domović Vlatka
Jednakost obrazovnih mogućnosti - put do kvalitete, 2004. (popularni rad).
Godler, Zlata, Domović Vlatka (2004) Jednakost obrazovnih mogućnosti - put do kvalitete. Školske novine, br. 8, 24. 2. 2004.. Popularni rad.
@unknown{unknown, year = {2004}, keywords = {PISA, \v{c}itala\v{c}ka pismensost, Finska}, title = {Jednakost obrazovnih mogu\'{c}nosti - put do kvalitete}, keyword = {PISA, \v{c}itala\v{c}ka pismensost, Finska} }
@unknown{unknown, year = {2004}, keywords = {Programme for international student assessment, reading literacy, Finland}, title = {Equal educational opportunities}, keyword = {Programme for international student assessment, reading literacy, Finland} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font