Pregled bibliografske jedinice broj: 158633
Dilemmas, uncertainties and indecisions about the future of teacher education: The case of croatia
Dilemmas, uncertainties and indecisions about the future of teacher education: The case of croatia // Multiple Identities, Education and Citizenship. XXIst CESE Conference. / Thyge Winther - Jensen (ur.).
Kopenhagen: The Danish Pedagogiske Universitet, 2004. str. 28 - 29 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 158633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dilemmas, uncertainties and indecisions about the future of teacher education: The case of croatia
Autori
Domović, Vlatka ; Godler, Zlata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Multiple Identities, Education and Citizenship. XXIst CESE Conference.
/ Thyge Winther - Jensen - Kopenhagen : The Danish Pedagogiske Universitet, 2004, 28 - 29
Skup
XXIst CESE Conference - Multiple Identities, Education and Citizenship.
Mjesto i datum
Kopenhagen, Danska, 27.06.2004. - 01.07.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
education system; teacher education system; Croatia
Sažetak
U radu se prikazuju problemi u vezi s donošenjem odluka o razvoju i promjenama u sustavu obrazovanja nastavnika. Procjenjuju se endogeni i egzogeni faktori koji utječu na promjene u visokom obrazovanju u hrvatskoj. Analiziraju se problemi koji proizlaze iz tradicionalne podvojenosti obrazovanja učtelja i predmetnih specijalista te transformacija nastavničkih studija u skladu s Bolonjskim procesom.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija