Pregled bibliografske jedinice broj: 15856
Prediktivna moć rezultata prijemnog ispita za prognozu uspješnosti na studiju fizičke kulture
Prediktivna moć rezultata prijemnog ispita za prognozu uspješnosti na studiju fizičke kulture // Zbornik radova 3. konferencije o sportu Alpe-Jadran, Dijagnostika u sportu / Milanović, Dragan (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1996. str. 203-206 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 15856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prediktivna moć rezultata prijemnog ispita za prognozu uspješnosti na studiju fizičke kulture
(Predictive value of the entrance exam results for the prognosis of success at the physical education study)
Autori
Viskić-Štalec, Nataša ; Šadura, Tatjana ; Dizdar, Dražan ; Horga, Smiljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 3. konferencije o sportu Alpe-Jadran, Dijagnostika u sportu
/ Milanović, Dragan - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1996, 203-206
Skup
3. konferencija o sportu Alpe-Jadran
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 26.09.1996. - 29.09.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visokoškolsko obrazovanje; uspješnost na studiju; studenti; klasifikacijski ispit; prediktivna vrijednost
(higher education; academic efficiency; students; entrance examination; predictive value)
Sažetak
U radu se utvrđuje mogućnost predikcije uspjeha zagrebačkog studija fizičke kulture na temelju rezultata koje su kandidati pokazali na prijemnom ispitu 1993. god. na testovima za procjenu konativnog statusa (regulator obrane, napada, organskih funkcija, cjeline ličnosti, socijalnih odnosa i aktiviteta ličnosti), kognitivnog statusa (input, paralelno i serijsko procesiranje), prosječnih ocjena iz srednje škole, procjene znanja iz sportova (plivanje, poligon, atletika, gimnastika i borilački sportovi) te testova za procjenu motorike (ritam, repetitivna i eksplozivna snaga te brzina alternativnih pokreta). Rezultati su analizirani programom Statistica. Na temelju deskriptivnih parametara i rezultata diskriminacijske analize utvrđene su razlike između studenata (n=88) koji su se uspjeli upisati u 5. semestar FFK i onih koji nisu svladali uvjete za upis u taj semestar (n=94). Multivarijatna metoda nije pokazala značajne razlike među analiziranim grupama studenata. U svim varijablama prijemnog ispita nešto bolji rezultat ima grupa koja nije stekla uvjete za 3.god. studija. Jedini značajni univarijatni pokazatelj razlika među grupama je prosječna srednjoškolska ocjena (ocjene su u nultim korelativnim vezama sa svim ostalim rezultatima prijemnog). Grupa koja je stekla uvjete za 3.god. ima statistički značajno bolji prosjek.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
034006
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb
Profili:
Dražan Dizdar
(autor)
Tatjana Šadura
(autor)
Smiljka Horga
(autor)
Nataša Viskić-Štalec
(autor)