Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 158117

Prednosti i ograničenja hrvatskog turizma u europskom okruženju


Vrtiprah, Vesna
Prednosti i ograničenja hrvatskog turizma u europskom okruženju, 2004. (ostali članci/prilozi).


CROSBI ID: 158117 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prednosti i ograničenja hrvatskog turizma u europskom okruženju
(The advantages and limitations of croatian tourism in a European setting)

Autori
Vrtiprah, Vesna

Izvornik
Zbornik radova, Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik, 2004.

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi

Godina
2004

Ključne riječi
Europa; turističko tržište; globalizacija; Hrvatska; pozicioniranje; razvoj
(Europe; tourist market; globalization; Croatia positioning; development)

Sažetak
Na međunarodnom turističkom tržištu dolazi do promjena tradicionalnih turističkih potreba, konkurencija postaje sve oštrija i za turiste se bore ne samo postojeće, već i veliki broj novih destinacija. Zbog izrazite segmentiranosti potražnje i diferenciranosti turističkog tržišta ponuda se prilagođava zahtjevima određenih tržišnih segmenata. Moderan turistički proizvod postaje sadržajniji, objedinjava različite vrste usluga, nudi doživljaj prožet specifičnim identitetom lokalne zajednice. U takvim uvjetima Hrvatska se još uvjek pozicionira na tržištu kao destinacija ljetnog odmorišnog turizma, bez posebnih sadržaja, nedovoljne diferenciranosti ponude, nepovoljnog odnosa cijene i kvalitete. Glavna joj je prednost ljepota prirode i krajolika, a dodatni sadržaji koji stvaraju doživljaj u destinaciji najveće slabosti. Po ostvarenim međunarodnim dolascima i prihodu od turizma danas se nalazi na posljednjem mjestu među 15 vodečih turističkih destinacija u Europi, a u receptivnom turizmu europskog Sredozemlja zauzima šesto mjesto. Da bi ojačala konkurentsku poziciju na europskom turističkom tržištu mora poboljšati kvalitetu cjelokupne ponude, prihvatiti politiku diverzifikacije proizvoda, razvoja novih oblika turizma, očuvanja i unapređenja regionalnog identiteta i daljnji razvoj turizma temeljiti na osnovama održivog razvoja. U novim uvjetima treba stvoriti imiđ destinacije koji će joj omogućiti ulazak u procese poslovne globalizacije i snage usmjeriti prema kvalitetnijim tržišnim segmentima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0275003

Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Vesna Vrtiprah (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrtiprah, Vesna
Prednosti i ograničenja hrvatskog turizma u europskom okruženju, 2004. (ostali članci/prilozi).
Vrtiprah, V. (2004) Prednosti i ograničenja hrvatskog turizma u europskom okruženju. Zbornik radova, Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik, 2004.. Ostali članci/prilozi.
@unknown{unknown, author = {Vrtiprah, Vesna}, year = {2004}, keywords = {Europa, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, globalizacija, Hrvatska, pozicioniranje, razvoj}, title = {Prednosti i ograni\v{c}enja hrvatskog turizma u europskom okru\v{z}enju}, keyword = {Europa, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, globalizacija, Hrvatska, pozicioniranje, razvoj} }
@unknown{unknown, author = {Vrtiprah, Vesna}, year = {2004}, keywords = {Europe, tourist market, globalization, Croatia positioning, development}, title = {The advantages and limitations of croatian tourism in a European setting}, keyword = {Europe, tourist market, globalization, Croatia positioning, development} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font