Pregled bibliografske jedinice broj: 158017
Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti
Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti // Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 87-95
CROSBI ID: 158017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti
(School self-evaluation as approach to quality improvement: European experiences and Croatian challenges)
Autori
Bezinović, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole
Urednik/ci
Vrgoč, Hrvoje
Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor
Grad
Zagreb
Godina
2003
Raspon stranica
87-95
ISBN
953-6134-50-0
Ključne riječi
samovrednovanje škola, kvaliteta obrazovanja
(school self-evaluation, quality of education)
Sažetak
Prikazano je samovrednovanje škola kao pristup koji se posljednjih godina sve više koristi u europskom obrazovanju s ciljem decentraliziranja obrazovanja i pružanja veće autonomije školama. Analizira se na koje sve načine samovrednovanje može utjecati na unaprjeđivanje kvalitete rada škola. Opisuje se projekt koji se eksperimentalno primjenjuje u našim školama i preispituje se kako se europska iskustva mogu efikasno koristiti za unaprjeđivanje kvalitete hrvatskog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija