Pregled bibliografske jedinice broj: 157830
Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt.
Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt. // Vospitni krstopati, VII (2003), 68-69; 27-34 (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, znanstveni)
CROSBI ID: 157830 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt.
(Life-long Learning for Sustainable Development)
Autori
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra
Izvornik
Vospitni krstopati (1409-5963) VII
(2003), 68-69;
27-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, znanstveni
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; održivi razvoj
(life-long learning; sustainable development)
Sažetak
S obzirom da je problematika cjeloživotnog učenja za održivi razvoj predstavljena u još nekim autoričinim radovima, ovdje se tom problemu pristupa s nešto drukčijih pozicija. Pri tome se polazi od toga da cjeloživotno učenje za održivi razvoj ponajprije podrazumijeva sljedeće: ono je neprekinuti kontinuitet, bitan je preduvjet visoko kvalitetnoga ekološkog odgoja i obrazovanja za sve, od djetetovih najmlađih dana pa nadalje. Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, naime, pretpostavlja da bi osnovno obrazovanje, nakon kojega slijedi srednjoškolsko obrazovanje i usavršavanje, trebalo opremiti mladog čovjeka novim ekološkim znanjima i vještinama potrebnima za život. Također bi trebalo naučiti kako učiti o okolišu te kako osigurati pozitivan stav prema učenju o okolišu/za okoliš/u okolišu/putem okoliša. U svakom slučaju, osobna motivacija za učenje o okolišu te raznolikost mogućnosti obrazovanja za okoliš osnovni su uvjeti za uspješnu primjenu cjeloživotnoga učenja u funkciji održivog razvoja okoliša.
Izvorni jezik
Mac
Znanstvena područja
Pedagogija