Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 157830

Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt.


Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra
Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt. // Vospitni krstopati, VII (2003), 68-69; 27-34 (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, znanstveni)


CROSBI ID: 157830 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt.
(Life-long Learning for Sustainable Development)

Autori
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra

Izvornik
Vospitni krstopati (1409-5963) VII (2003), 68-69; 27-34

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, znanstveni

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; održivi razvoj
(life-long learning; sustainable development)

Sažetak
S obzirom da je problematika cjeloživotnog učenja za održivi razvoj predstavljena u još nekim autoričinim radovima, ovdje se tom problemu pristupa s nešto drukčijih pozicija. Pri tome se polazi od toga da cjeloživotno učenje za održivi razvoj ponajprije podrazumijeva sljedeće: ono je neprekinuti kontinuitet, bitan je preduvjet visoko kvalitetnoga ekološkog odgoja i obrazovanja za sve, od djetetovih najmlađih dana pa nadalje. Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, naime, pretpostavlja da bi osnovno obrazovanje, nakon kojega slijedi srednjoškolsko obrazovanje i usavršavanje, trebalo opremiti mladog čovjeka novim ekološkim znanjima i vještinama potrebnima za život. Također bi trebalo naučiti kako učiti o okolišu te kako osigurati pozitivan stav prema učenju o okolišu/za okoliš/u okolišu/putem okoliša. U svakom slučaju, osobna motivacija za učenje o okolišu te raznolikost mogućnosti obrazovanja za okoliš osnovni su uvjeti za uspješnu primjenu cjeloživotnoga učenja u funkciji održivog razvoja okoliša.

Izvorni jezik
Mac

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009019

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Aleksandra Pejčić (autor)

Avatar Url Vinka Uzelac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra
Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt. // Vospitni krstopati, VII (2003), 68-69; 27-34 (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, znanstveni)
Uzelac, V. & Pejčić, A. (2003) Održuvanjeto i razvojot na čovekovata sredina bara celoživotno učenje na sekoj čovečki subjekt.. Vospitni krstopati, VII (68-69), 27-34.
@article{article, author = {Uzelac, Vinka and Pej\v{c}i\'{c}, Aleksandra}, year = {2003}, pages = {27-34}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, odr\v{z}ivi razvoj}, journal = {Vospitni krstopati}, volume = {VII}, number = {68-69}, issn = {1409-5963}, title = {Odr\v{z}uvanjeto i razvojot na \v{c}ovekovata sredina bara celo\v{z}ivotno u\v{c}enje na sekoj \v{c}ove\v{c}ki subjekt.}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, odr\v{z}ivi razvoj} }
@article{article, author = {Uzelac, Vinka and Pej\v{c}i\'{c}, Aleksandra}, year = {2003}, pages = {27-34}, keywords = {life-long learning, sustainable development}, journal = {Vospitni krstopati}, volume = {VII}, number = {68-69}, issn = {1409-5963}, title = {Life-long Learning for Sustainable Development}, keyword = {life-long learning, sustainable development} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font