Pregled bibliografske jedinice broj: 157766
Udžbenici za učenike s posebnim potrebama
Udžbenici za učenike s posebnim potrebama // Udžbenik i virtualno okruženje / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2004. str. 121-126 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 157766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Udžbenici za učenike s posebnim potrebama
(SCHOOL BOOKS FOR STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS)
Autori
Hrvatić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Udžbenik i virtualno okruženje
/ Halačev, Slavenka - Zagreb : Školska knjiga, 2004, 121-126
Skup
Udžbenik i virtualno okruženje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici s posebnim potrebama; kurikulum; udžbenici;
(students for special needs; curriculum; school books)
Sažetak
Znamo li da su koncepcijska različitost i uporaba raznovrsnih dodatnih materijala (radni i razgranati udžbenik) karakteristične za udžbenike za djecu s posebnim potrebama, jasno je da njihova izrada treba biti sustavna, postupna, odmjerena, precizna i na znanstveno utemeljnim činjenicama, dakle pedagoški kompetentna. O kurikularnim i integracijskim polazištima u koncipiranju udžbenika ovist će manifestiranje u nastavi, primjena i didaktički (metodički) pristup i evaluacija. U tome važnom segmentu integracije djece s posebnim potrebama i ostvarivanja jednakih prava na odgoj i obrazovanje za sve učenike nisu ostvareni adekvatni rezultati. U tijeku prave (r)evolucije u koncepciji, tehnici, izradi i primjeni suvremenih udžbenika u nastavi (u vremenu i prostoru tehnološkog napredka i virtualnog okruženja), još je očitije njihovo zaostajanje u segmentu učenika s posebnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA