Pregled bibliografske jedinice broj: 157747
Izvanučioničko učenje i poučavanje za okoliš/održivi razvoj u školskom kurikulumu
Izvanučioničko učenje i poučavanje za okoliš/održivi razvoj u školskom kurikulumu // Ekologija u odgoju i obrazovanju / Golac, Stipe ; Husanović-Pejnović, Dragica ; Vrcić-Mataija, Sanja ; Kreković, Mile, Grahovac-Pražić, Vesna (ur.).
Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2004. str. (364-371) (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 157747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvanučioničko učenje i poučavanje za okoliš/održivi razvoj u školskom kurikulumu
(Outdoors Teaching and Learning for Environment/Sustainable Development in School Curriculum)
Autori
Anđić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Ekologija u odgoju i obrazovanju
/ Golac, Stipe ; Husanović-Pejnović, Dragica ; Vrcić-Mataija, Sanja ; Kreković, Mile, Grahovac-Pražić, Vesna - Gospić : Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2004, (364-371)
Skup
Ekologija u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 07.05.2004. - 08.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
izvanučioničko učenje i poučavanje; okoliš; održivi razvoj
(outdoors teaching and learning; environment; sustainable development)
Sažetak
Radionica po nazivom “ Izvanučioničko učenje i poučavanje za okoliš/održivi razvoj u školskom kurikulumu” kreirana je prema UNESCO-vom multimedijalnom programu za profesionalni razvoj učitelja i onih koje se bave ili se žele baviti pitanjima održivog razvoja. Aktivnosti ove radionice, s obzirom na različite pristupe izvanučioničkom učenju i poučavanju, omogućuju učiteljima pregled sadržaja, ideja i mogućnosti za vlastito kreiranje nastave, u vlastitom školskom okolišu te široj zajednici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA