Pregled bibliografske jedinice broj: 157682
Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja
Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 5 (2003), 2(6); 175-186 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 157682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje za okoliš na studijima za učitelje razredne nastave i predškolskog odgoja
(Environmental Education as a Pre-service Course for Primary and Pre-school Teachers)
Autori
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 5
(2003), 2(6);
175-186
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
budući odgajatelji i učitelji; obrazovanje za okoliš; učinkovitost obrazovanja za okoliš; nastavni postupci; oblici i metode rada
(future preschool teachers and primary school teachers; environmental education; efficiency of environmental education; educational procedures; forms and methods of work)
Sažetak
Rad predstavlja dio rezultata istraživanja provedenog 2001. godine na namjernom uzorku (N=708) koji je obuhvaćao dvije skupine ispitanika: studenta predškolskog odgoja i studente razredne nastave, četiriju sveučilišnih centara u Republici Hrvatskoj (Zagreb, Rijeka, Osijek i Split). Analizira se kakva su očekivanja pojedinih skupina ispitanika prema doprinosu relevantnijih nastavnih postupaka u obrazovanju za okoliš, odnosno kako procjenjuju učinkovitost pojednih nastavnih postupaka u poboljšanju kvalitete obrazovanja za okoliš. U navedenom se istraživanju nekoliko tendencija nastavnog rada pokazalo aktualnim i bitnim u osmišljavanju obrazovanja za okoliš danas i u budućnosti. Posebice se to očekuje od terenske nastave, ekskurzija i rada na projektima. U aspketu složenijih statističkih izračunavanja pokazala se neujednačenost, što je izraženo višim stupnjem slaganja s ponuđenim mogućnostima nastavnog rada u obrazovanju za okoliš u straijih studenata te u studenata većeg sveučilišnog središta u odnoszžu na mlađe studente i studente manjih sveučilišnijh središta. U svakom slučaju, visoko suglasje studenata u procjeni vlastite komunikacijske pozocije unutar ponuđenih nastavnih postupaka u području obrazovanja za okoliš otvara nove mogućnosti za odgojno-obrazovne utjecaje u vrijeme studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Social Services Abstracts
- Worlwide Political Science Abstracts