Pregled bibliografske jedinice broj: 157193
Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike
Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike // 4. znanstveni sastanak HFD, knjiga sažetaka / Kumerički, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 157193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike
(Constructivistic workshops for children in physics teacher education)
Autori
Milotić, Branka ; Žuvić-Butorac, Marta ; Jurdana-Šepić, Rajka, Mandić, Magda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
4. znanstveni sastanak HFD, knjiga sažetaka
/ Kumerički, Krešimir - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2003
Skup
Četvrti znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.11.2003. - 15.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava fizike; konstruktivistički prostup
(physics teaching; constructivistic approach)
Sažetak
Prema konstruktivističkom pristupu nastavi fizike, pokus je najučinkovitija metoda izgradnje pojmova, modela i koncepata. Iako djeca predfizikalne dobi suočena s jednostavnim pokusima intuitivno formiraju predkoncepte o prirodnim pojavama, za izgradnju cjelovitih koncepata i modela potrebno je sustavno vođenje i pomoć nastavnika. Obrazovanje nastavnika fizike često je manjkavo iskustvom rada s djecom u ranim fazama kognitivnoga razvoja. Za popunjavanje te praznine, organizirali smo nekoliko radionica za djecu predfizikalnog uzrasta (7-13 godina), u kojima se izvodi jednostavne pokuse priručnim sredstvima oblikovane u zaokruženu cjelinu. Rad u radionicama implementira se u obrazovanje budućih nastavnika fizike. Sudjelovanje u radionicama omogućilo je istraživanje načina za razvijanje kreativnog i analitičkog mišljenja djece konstruiranjem modela aktivnim učenjem te poboljšanje postojećih i nalaženje novih metoda obrazovanja nastavnika fizike. Tako rezultati ovoga rada utječu na kvalitetu poučavanja fizike kreiranjem novog iskustva za obje partnerske strane tog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija