Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 156844

Pozicioniranje hrvatskog turizma na sredozemnom turističkom tržištu


Pavlić, Ivana
Pozicioniranje hrvatskog turizma na sredozemnom turističkom tržištu // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 12 (2003), 2; 205-237 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 156844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozicioniranje hrvatskog turizma na sredozemnom turističkom tržištu
(The position of Croatia's tourism at the mediterranean tourist market)

Autori
Pavlić, Ivana

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 12 (2003), 2; 205-237

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
hrvatske turistička ponuda; turistička ponuda konkurentskih destinacija; pozicioniranost; turističko tržište
(tourism supply; positioning; tourist market)

Sažetak
U radu se istražuje i analizira pozicioniranost hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju. Naime, neprilagođenost hrvatske turističke politike zahtjevima suvremenog turističkog tržišta je rezultirala neodgovarajućom pozicioniranosti hrvatskog turizma na sredozemnom turističkom tržištu. Da bi se ocijenila pozicioniranost hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju i ispitalo stanje aktualne turističke ponude provedeno je istraživanje i to anketiranjem eksperata koji su na direktan ili indirektan način uključeni u formiranje hrvatske turističke politike. Također su analizirani konkretni pokazatelji hrvatskog turizma i turizma konkurentskih destinacija. Uz to će se istražiti razlozi takve pozicioniranosti i predložit će se moguće promjene u turističkoj politici da bi se postigla bolja pozicija na sredozemnom turističkom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0275003

Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlić, Ivana
Pozicioniranje hrvatskog turizma na sredozemnom turističkom tržištu // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 12 (2003), 2; 205-237 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Pavlić, I. (2003) Pozicioniranje hrvatskog turizma na sredozemnom turističkom tržištu. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 12 (2), 205-237.
@article{article, author = {Pavli\'{c}, Ivana}, year = {2003}, pages = {205-237}, keywords = {hrvatske turisti\v{c}ka ponuda, turisti\v{c}ka ponuda konkurentskih destinacija, pozicioniranost, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Pozicioniranje hrvatskog turizma na sredozemnom turisti\v{c}kom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {hrvatske turisti\v{c}ka ponuda, turisti\v{c}ka ponuda konkurentskih destinacija, pozicioniranost, turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te} }
@article{article, author = {Pavli\'{c}, Ivana}, year = {2003}, pages = {205-237}, keywords = {tourism supply, positioning, tourist market}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {The position of Croatia's tourism at the mediterranean tourist market}, keyword = {tourism supply, positioning, tourist market} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font