Pregled bibliografske jedinice broj: 156844
Pozicioniranje hrvatskog turizma na sredozemnom turističkom tržištu
Pozicioniranje hrvatskog turizma na sredozemnom turističkom tržištu // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 12 (2003), 2; 205-237 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 156844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje hrvatskog turizma na sredozemnom turističkom tržištu
(The position of Croatia's tourism at the mediterranean tourist market)
Autori
Pavlić, Ivana
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 12
(2003), 2;
205-237
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
hrvatske turistička ponuda; turistička ponuda konkurentskih destinacija; pozicioniranost; turističko tržište
(tourism supply; positioning; tourist market)
Sažetak
U radu se istražuje i analizira pozicioniranost hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju. Naime, neprilagođenost hrvatske turističke politike zahtjevima suvremenog turističkog tržišta je rezultirala neodgovarajućom pozicioniranosti hrvatskog turizma na sredozemnom turističkom tržištu. Da bi se ocijenila pozicioniranost hrvatskog turizma u sredozemnom okruženju i ispitalo stanje aktualne turističke ponude provedeno je istraživanje i to anketiranjem eksperata koji su na direktan ili indirektan način uključeni u formiranje hrvatske turističke politike. Također su analizirani konkretni pokazatelji hrvatskog turizma i turizma konkurentskih destinacija. Uz to će se istražiti razlozi takve pozicioniranosti i predložit će se moguće promjene u turističkoj politici da bi se postigla bolja pozicija na sredozemnom turističkom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit