Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 156706

Joe Cappo: The Future of Advertising: New Media, New Clients New Consumers in the Post-television Age, McGraw Hill, 2003.


Uzelac, Aleksandra
Joe Cappo: The Future of Advertising: New Media, New Clients New Consumers in the Post-television Age, McGraw Hill, 2003. // Medijska istraživanja, 10 (2004), 1; 91-94 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 156706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Joe Cappo: The Future of Advertising: New Media, New Clients New Consumers in the Post-television Age, McGraw Hill, 2003.

Autori
Uzelac, Aleksandra

Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 10 (2004), 1; 91-94

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
marketing; novi mediji
(advertising; new media)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0017003

Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose

Profili:

Avatar Url Aleksandra Uzelac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Uzelac, Aleksandra
Joe Cappo: The Future of Advertising: New Media, New Clients New Consumers in the Post-television Age, McGraw Hill, 2003. // Medijska istraživanja, 10 (2004), 1; 91-94 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Uzelac, A. (2004) Joe Cappo: The Future of Advertising: New Media, New Clients New Consumers in the Post-television Age, McGraw Hill, 2003.. Medijska istraživanja, 10 (1), 91-94.
@article{article, author = {Uzelac, Aleksandra}, year = {2004}, pages = {91-94}, keywords = {marketing, novi mediji}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1330-6928}, title = {Joe Cappo: The Future of Advertising: New Media, New Clients New Consumers in the Post-television Age, McGraw Hill, 2003.}, keyword = {marketing, novi mediji} }
@article{article, author = {Uzelac, Aleksandra}, year = {2004}, pages = {91-94}, keywords = {advertising, new media}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1330-6928}, title = {Joe Cappo: The Future of Advertising: New Media, New Clients New Consumers in the Post-television Age, McGraw Hill, 2003.}, keyword = {advertising, new media} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA)
  • Current Index to Journals in Education (CIJE)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font