Pregled bibliografske jedinice broj: 156706
Joe Cappo: The Future of Advertising: New Media, New Clients New Consumers in the Post-television Age, McGraw Hill, 2003.
Joe Cappo: The Future of Advertising: New Media, New Clients New Consumers in the Post-television Age, McGraw Hill, 2003. // Medijska istraživanja, 10 (2004), 1; 91-94 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 156706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Joe Cappo: The Future of Advertising: New Media, New Clients New Consumers in the Post-television Age, McGraw Hill, 2003.
Autori
Uzelac, Aleksandra
Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 10
(2004), 1;
91-94
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
marketing; novi mediji
(advertising; new media)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0017003
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose
Profili:
Aleksandra Uzelac
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA)
- Current Index to Journals in Education (CIJE)