Pregled bibliografske jedinice broj: 156332
Koncepcija i praksa građanstva kod hrvatskih srednjoškolaca
Koncepcija i praksa građanstva kod hrvatskih srednjoškolaca // Politička misao : Croatian political science review, 40 (2003), 3; 3-36 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 156332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncepcija i praksa građanstva kod hrvatskih srednjoškolaca
(Concept and practice of citizenship among Croatian high-school students)
Autori
Vujčić, Vladimir
Izvornik
Politička misao : Croatian political science review (0032-3241) 40
(2003), 3;
3-36
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
građanski identitet; hrvatsko građanstvo; srednjoškolci; demokracija
(civic identity; Croatian citizenry; high-school students; democracy)
Sažetak
Cilj ovoga rada jest istraživanje razvoja svijesti (razumijevanja) i prakse (aktivnosti, participacije) građanstva kod hrvatskih srednjoškolaca. Istraživanje je provedeno prema sličnim modelima u relevantnim međunarodnim istraživanjima, što je omogućilo komparativnu analizu. Nakon analize pojma (osnove teorije) građanstva autor je prešao na komparativnu analizu razvoja i distribucije mjera svijesti o građanstvu i mjera prakse građanstva kod hrvatskim srednjoškolaca. Komparativna je analiza pokazala da su naši učenici ne nekim mjerama građanstva na razini učenika u drugim kompariranim zemljama, ali da ne nekim mjerama postoje znatne razlike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Political Science Abstracts (Pariz
- Francuska)
- London School of Economics and Political Science