Pregled bibliografske jedinice broj: 156219
Elektronička trgovina u međunarodnom marketingu
Elektronička trgovina u međunarodnom marketingu, 2004. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 156219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elektronička trgovina u međunarodnom marketingu
(E-commerce in international marketing)
Autori
Zakarija, Marija
Izvornik
Zbornik radova, Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik, 2004.
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2004
Ključne riječi
elektronička trgovina; internet; marketinški miks
(e-commerce; internet; marketing mix)
Sažetak
Elektronička trgovina relativno je nova djelatnost koja se pojavila kad se pojavio i internet - mreža svih mreža. On line trgovina odraz je želje prodavatelja da se što više približi potrošaču. Težnja da se potencijalnom kupcu omogući što brži, lakši, jednostavniji pristup proizvodu ili usluzi posljedica je prihvaćanja suvremene marketinške koncepcije prema kojoj je potrošač u središtu svih poslovnih aktivnosti. Kompanije iz SAD i EU ostvaruju najveće prihode iz elektroničke trgovine, a u zemljama Dalekog istoka, jugoistočne Europe i Latinske Amerike nalaze se veliki tržišni potencijali. Tržišni potencijali u ovom su radu određivani preko broja pretplatnika na fiksni i mobilni telefon, na internet te preko indeksa digitalnog pristupa (DAI). U ovom djelu dat je prikaz elektroničke trgovine kroz marketinški miks: proizvod, cijenu, promociju i distribuciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA