Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 156219

Elektronička trgovina u međunarodnom marketingu


Zakarija, Marija
Elektronička trgovina u međunarodnom marketingu, 2004. (ostali članci/prilozi).


CROSBI ID: 156219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elektronička trgovina u međunarodnom marketingu
(E-commerce in international marketing)

Autori
Zakarija, Marija

Izvornik
Zbornik radova, Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik, 2004.

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi

Godina
2004

Ključne riječi
elektronička trgovina; internet; marketinški miks
(e-commerce; internet; marketing mix)

Sažetak
Elektronička trgovina relativno je nova djelatnost koja se pojavila kad se pojavio i internet - mreža svih mreža. On line trgovina odraz je želje prodavatelja da se što više približi potrošaču. Težnja da se potencijalnom kupcu omogući što brži, lakši, jednostavniji pristup proizvodu ili usluzi posljedica je prihvaćanja suvremene marketinške koncepcije prema kojoj je potrošač u središtu svih poslovnih aktivnosti. Kompanije iz SAD i EU ostvaruju najveće prihode iz elektroničke trgovine, a u zemljama Dalekog istoka, jugoistočne Europe i Latinske Amerike nalaze se veliki tržišni potencijali. Tržišni potencijali u ovom su radu određivani preko broja pretplatnika na fiksni i mobilni telefon, na internet te preko indeksa digitalnog pristupa (DAI). U ovom djelu dat je prikaz elektroničke trgovine kroz marketinški miks: proizvod, cijenu, promociju i distribuciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0275003

Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Marija Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zakarija, Marija
Elektronička trgovina u međunarodnom marketingu, 2004. (ostali članci/prilozi).
Zakarija, M. (2004) Elektronička trgovina u međunarodnom marketingu. Zbornik radova, Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik, 2004.. Ostali članci/prilozi.
@unknown{unknown, author = {Zakarija, Marija}, year = {2004}, keywords = {elektroni\v{c}ka trgovina, internet, marketin\v{s}ki miks}, title = {Elektroni\v{c}ka trgovina u me\djunarodnom marketingu}, keyword = {elektroni\v{c}ka trgovina, internet, marketin\v{s}ki miks} }
@unknown{unknown, author = {Zakarija, Marija}, year = {2004}, keywords = {e-commerce, internet, marketing mix}, title = {E-commerce in international marketing}, keyword = {e-commerce, internet, marketing mix} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font