Pregled bibliografske jedinice broj: 155462
Govor u simboličkoj igri: utjecaj sredine na komunikacijsku sposobnost
Govor u simboličkoj igri: utjecaj sredine na komunikacijsku sposobnost, 2004., diplomski rad, Edukaciojsko- rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 155462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Govor u simboličkoj igri: utjecaj sredine na komunikacijsku sposobnost
(The speech in the symbolic play: the influence of enviroment on the communicative competence)
Autori
Padovan, Nevena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukaciojsko- rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.03
Godina
2004
Stranica
75
Mentor
Kovačević, Melita
Ključne riječi
komunikacijska sposobnost; simbolička igra; institucionalizirana djece
(communicative ability; symbolic play; institucionalised children)
Sažetak
Dječji razvoj uvelike je određen utjecajem sredine u kojoj dijete odrasta. Ukoliko su uvjeti u kojima dijete raste deprivirajući, to će se odraziti na svim područjima razvoja, posebno na jezično-spoznajne vještine. Djeca koja su veći dio života provela u ustanovi pokazuju izrazito negativne posljedice koje su neprikladni i nepoticajni uvjeti ostavili na njihovu simboličku sposobnost koja je dobar prediktor kasnije komunikacijske sposobnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013002
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Melita Kovačević
(mentor)