Pregled bibliografske jedinice broj: 155300
Kaže li se na hrvatskom hijena ili vuk
Kaže li se na hrvatskom hijena ili vuk // 2. međunarodni stručni i znanstveni skup Dijete i jezik danas : učitelj hrvatskoga jezika i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek, 2006. str. 71-82 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 155300 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kaže li se na hrvatskom hijena ili vuk
(Is "hyena" in Croatian "wolf")
Autori
Mustapić, Maja ; Hržica, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
2. međunarodni stručni i znanstveni skup Dijete i jezik danas : učitelj hrvatskoga jezika i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova
/ Vodopija, Irena - Osijek, 2006, 71-82
ISBN
953-6965-05-4
Skup
Međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas (2 ; 2003)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
rječnički razvoj; testiranje rječnika; problemi prilagodbe testa
(vocabulary development. testing;)
Sažetak
Peabody Picture Vocabulary Test upotrebljava se u jezičnim ispitivanjima razumijevanja i proizvodnje riječi. Zbog svoje višestuke primjene u dijagnostici i rehabilitacijsi jezika sve se više koristi i izvan engleskog govornog područja. Poznat je i u Hrvatskoj, ali njegova valjana primjena nije moguća dok se ne provede prilagodba i standardizacija testa. U Laboratoriju za psiholingvistička istraživanja već se duže vrijeme radi na tome. Test se primjenjuje za procjenu dvaju djelatnosti, razumijevanja i proizvodnje riječi (u ovom radu opisivat ćemo test za ispitivanje razumijevanja riječi, jer drugi dio testa, proizvodnja riječi, još nije ušao u proces standardizacije) kod osoba svih dobnih skupina kojima je jezik testa prvi jezik, ali se upotrebljava i pri mjerenju leksičke kompetencije osoba koji taj jezik tek uče. Pri tome treba uzeti u obzir odnos usvajanja jezika u ranoj životnoj dobi i kasnijeg učenja jezika, to jest prilagoditi kriterij ispitivanja stupnju usvojenosti ispitivanog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013002
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Gordana Hržica
(autor)