Pregled bibliografske jedinice broj: 154172
Prikaz rada prof.dr.sc. Ivana Mencera "Kvaliteta-marketinški instrument oblikovanja strategije poduzeća"
Prikaz rada prof.dr.sc. Ivana Mencera "Kvaliteta-marketinški instrument oblikovanja strategije poduzeća" // Kvaliteta : novine za unapređivanje i promicanje kvalitete, 5 (2003), 13-15 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 154172 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz rada prof.dr.sc. Ivana Mencera "Kvaliteta-marketinški instrument oblikovanja strategije poduzeća"
(Review of the article "Quality Marketing Tool in Defining an Organizations Strategy" by prof. Ivan Mencer)
Autori
Jelenc, Lara
Izvornik
Kvaliteta : novine za unapređivanje i promicanje kvalitete (1333-5065) 5
(2003);
13-15
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
kvaliteta; marketing; strategija
(quality; marketing; strategy)
Sažetak
Stručni prikaz izvornog znanstvenog rada prof.dr.sc. Ivana Mencera pod nazivom "Kvaliteta-marketinški instrument oblikovanja strategije poduzeća".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija