Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 154172

Prikaz rada prof.dr.sc. Ivana Mencera "Kvaliteta-marketinški instrument oblikovanja strategije poduzeća"


Jelenc, Lara
Prikaz rada prof.dr.sc. Ivana Mencera "Kvaliteta-marketinški instrument oblikovanja strategije poduzeća" // Kvaliteta : novine za unapređivanje i promicanje kvalitete, 5 (2003), 13-15 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 154172 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz rada prof.dr.sc. Ivana Mencera "Kvaliteta-marketinški instrument oblikovanja strategije poduzeća"
(Review of the article "Quality Marketing Tool in Defining an Organizations Strategy" by prof. Ivan Mencer)

Autori
Jelenc, Lara

Izvornik
Kvaliteta : novine za unapređivanje i promicanje kvalitete (1333-5065) 5 (2003); 13-15

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
kvaliteta; marketing; strategija
(quality; marketing; strategy)

Sažetak
Stručni prikaz izvornog znanstvenog rada prof.dr.sc. Ivana Mencera pod nazivom "Kvaliteta-marketinški instrument oblikovanja strategije poduzeća".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081005


Citiraj ovu publikaciju:

Jelenc, Lara
Prikaz rada prof.dr.sc. Ivana Mencera "Kvaliteta-marketinški instrument oblikovanja strategije poduzeća" // Kvaliteta : novine za unapređivanje i promicanje kvalitete, 5 (2003), 13-15 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Jelenc, L. (2003) Prikaz rada prof.dr.sc. Ivana Mencera "Kvaliteta-marketinški instrument oblikovanja strategije poduzeća". Kvaliteta : novine za unapređivanje i promicanje kvalitete, 5, 13-15.
@article{article, author = {Jelenc, Lara}, year = {2003}, pages = {13-15}, keywords = {kvaliteta, marketing, strategija}, journal = {Kvaliteta : novine za unapre\djivanje i promicanje kvalitete}, volume = {5}, issn = {1333-5065}, title = {Prikaz rada prof.dr.sc. Ivana Mencera "Kvaliteta-marketin\v{s}ki instrument oblikovanja strategije poduze\'{c}a"}, keyword = {kvaliteta, marketing, strategija} }
@article{article, author = {Jelenc, Lara}, year = {2003}, pages = {13-15}, keywords = {quality, marketing, strategy}, journal = {Kvaliteta : novine za unapre\djivanje i promicanje kvalitete}, volume = {5}, issn = {1333-5065}, title = {Review of the article "Quality Marketing Tool in Defining an Organizations Strategy" by prof. Ivan Mencer}, keyword = {quality, marketing, strategy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font