Pregled bibliografske jedinice broj: 153441
Prilog suvremenom pristupu nastave povijesti u osnovnom obrazovanju učenika s posebnim potrebama
Prilog suvremenom pristupu nastave povijesti u osnovnom obrazovanju učenika s posebnim potrebama // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 1; 53-61 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 153441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilog suvremenom pristupu nastave povijesti u osnovnom obrazovanju učenika s posebnim potrebama
(Contribution to a modern approach to history teaching in the primary education of pupils with special needs)
Autori
Bakota, Koraljka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 145
(2004), 1;
53-61
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava povijesti; učenici s posebnim potrebama
(history teaching; special needs pupils)
Sažetak
Ovaj rad je prilog metodici nastave povijesti učenika s posebnim potrebama koji su integrirani u rad redovnih osnovnih škola. U četirima poglavljima prezentirani su ciljevi, zadaci i specifični postupci koji pomažu nastavniku povijesti u nastavi s učenicima s posebnim jezičnim teškoćama ili slušnim oštećenjem. Rad je namijenjen i autorima udžbenika povijesti za osnovnu školu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Social Services Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Linguistics & Language Behavior Abstracts