Pregled bibliografske jedinice broj: 153163
Neke teorijske spoznaje o problemima ocjenjivanja motoričkih znanja
Neke teorijske spoznaje o problemima ocjenjivanja motoričkih znanja // 13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije : ztbornik radova / Delija, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004. str. 155-159 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 153163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke teorijske spoznaje o problemima ocjenjivanja motoričkih znanja
(Some theoretical foundings about evalation of motor skills)
Autori
Miletić, Đurđica ; Čular, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije : ztbornik radova
/ Delija, Krešimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004, 155-159
Skup
Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske (13 ; 2004)
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 19.06.2004. - 23.06.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
motoričko učenje i izvođenje; kinezimetrija dokimologija
(motor learning and performing; kinesiometry; dokimology)
Sažetak
Usklađivanje razvojne krivulje antropoloških obilježja s razinom optimalne motoričke informiranosti aktualno je područje istraživanja u kineziologiji. Djelotvornost motoričkih reakcija definirana je relacijama između motoričke informiranosti te razine osobina i sposobnosti koje djeluju interaktivno, ali različito u različitim fazama napredovanja. Razlikujemo tri stadija motoričkog učenja (Adams 1971. ; Fitts i Posner 1967. ; Gentile 1972.): verbalno - kognitivni, motorički i automatizacijski. Mjerenje razine motoričkog znanja trebalo bi izvoditi kroz drugi, motorički stadij učenja. Svrha mjerenja je utvrđivanje povratnih informacija s ciljem poboljšanja izvedbe određenih motoričkih zadataka, odnosno napredovanja u učenju. Prilikom konstrukcije mjernih instrumenata za procjenu motoričkih znanja potrebno je posebnu pažnju posvetiti stupnjevima njihove usvojenosti kako bi se što jasnije definirali kriteriji ocjenjivanja te tako izbjegla subjektivna prosudba ocjenjivača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti