Pregled bibliografske jedinice broj: 152588
KANONIČKE RELACIJE IZMEĐU ZNANJA I DOSTIGNUĆA KOJIMA SE VREDNUJE NASTAVA ATLETIKE
KANONIČKE RELACIJE IZMEĐU ZNANJA I DOSTIGNUĆA KOJIMA SE VREDNUJE NASTAVA ATLETIKE // ZBORNIK RADOVA, VREDNOVANJE U PODRUČJU EDUKACIJE, SPORTA I SPORTSKE REKREACIJE / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004. str. 121-124 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 152588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KANONIČKE RELACIJE IZMEĐU ZNANJA I DOSTIGNUĆA KOJIMA SE VREDNUJE NASTAVA ATLETIKE
(CANONICAL RELATION)
Autori
Maleš, Boris ; Hofman, Emil ; Antekolović, Ljubomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ZBORNIK RADOVA, VREDNOVANJE U PODRUČJU EDUKACIJE, SPORTA I SPORTSKE REKREACIJE
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004, 121-124
Skup
13. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 19.06.2004. - 23.06.2004
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Motorička znanja; atletika; dokimologija
(Motor knowledges; Athletics; Dokimology)
Sažetak
Uzorak od 67 studenata kineziologije testiran je s 10 varijabli kojima su se procjenjivala specifična motorička znanja i dostignuća u pojedinim atletskim diciplinama s ciljem utvrđivanja povezanosti navedena dva skupa varijabli u realizaciji nastave iz atletike. Ideja je bila provjeriti sadašnji način validacije nastavnog procesa u kojem se posebno vrednuju znanja, a posebno dostignuća. Korelacijskom analizom između skupa varijabli za procjenu atletskih znanja i skupa za procjenu atletskih dostignuća izolirana su četiri značajna para kanoničkih dimenzija. Na osnovu dobijenih rezultata može se zaključiti da postoji generalano pozitivan utjecaj ukupnih atletskih znanja na rezultate u svim atletskim disciplinama. Međutim, vidljivo je da se realizacija svih kretnih struktura temelji na znanju i sposobnosti trčanja i skokova kao temeljnih oblika kretanja, te daljnja učenja tehnika i postizanje boljih rezultata ovise upravo o realizaciji osnovnih kretnih struktura vlastitog tijela. Budući su rezultati pokazali da uspješnost u realizaciji pojedinih atletskih kretnih struktura imaju jasnu uzročno - posljedičnu povezanost validaciju nastave atletike treba provoditi po dosadašnjem modelu. Dakle, treba posebno vrednovati znanja, a posebno dostignuća, jer se samo na taj način može dobiti precizna informacija o razini usvojenosti nastavnih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti