Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 152535

Marketing stočne hrane


Novoselnik, Marina
Marketing stočne hrane, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 152535 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing stočne hrane
(Cattle food marketing)

Autori
Novoselnik, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
26.09

Godina
2003

Stranica
130

Mentor
Meler, Marcel

Ključne riječi
marketing; stočna hrana; tržište stočne hrane
(marketing; cattle foof; cattle food market)

Sažetak
Jasno je kako stočna hrana služi ishrani životinja (održavanju života, prirastu, reprodukciji, proizvodnji mesa i sl.) kao i da će uspješna stočarska proizvodnja biti uspješna ukoliko stoka u organizam unese sve što je potrebno za normalno funkcioniranje živih bića. Međutim, nije uvijek jasno na koji način, osobito u konkurentskim uvjetima i mogućim uvjetima supstitucije, proizvođač stočne hrane može svoje proizvode najjednostavnije i najučinkovitije približiti potencijalnom kupcu, zainteresirati ga za svoje proizvode i u konačnici prodajom ostvariti povoljni financijski rezultat. Marketing je upravo taj koji prethodno navedenim ciljevima može u velikoj mjeri pripomoći. U magistarskom radu se zato ujedno procijenio i mogući utjecaj marketinga na proizvodnju i potrošnju kako bi se u tvornicama stočne hrane krenulo u organizirane i sinkronizirane marketing-aktivnosti koje će ujedno izravno ili neizravno obuhvatiti sve segmente poslovanja i poslovne procese sa svrhom učinkovite proizvodnje te postizanja što više razine konkurentnosti na tržištu i što veće prodaje kao preduvjeta rasta i razvoja proizvođača stočne hrane. Tragom narečenoga, u predloženom magistarskom radu željelo se, ponajprije, ukazati na osobitosti i probleme proizvodnje i potrošnje stočne hrane kao i na probleme definiranja elemenata marketing-mixa namijenjenog tržištu stočne hrane. Postizanje optimalne kombinacije elemenata marketing-mixa preduvjet je funkcioniranja gospodarskih subjekata proizvođača stočne hrane u cilju ostvarenja temeljnih postulata marketinga - zadovoljenja potreba kupaca stočne hrane i ostvarenja primjerene dobiti konkretnog proizvođača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novoselnik, Marina
Marketing stočne hrane, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Novoselnik, M. (2003) 'Marketing stočne hrane', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Novoselnik, Marina}, year = {2003}, pages = {130}, keywords = {marketing, sto\v{c}na hrana, tr\v{z}i\v{s}te sto\v{c}ne hrane}, title = {Marketing sto\v{c}ne hrane}, keyword = {marketing, sto\v{c}na hrana, tr\v{z}i\v{s}te sto\v{c}ne hrane}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Novoselnik, Marina}, year = {2003}, pages = {130}, keywords = {marketing, cattle foof, cattle food market}, title = {Cattle food marketing}, keyword = {marketing, cattle foof, cattle food market}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font