Pregled bibliografske jedinice broj: 152535
Marketing stočne hrane
Marketing stočne hrane, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 152535 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing stočne hrane
(Cattle food marketing)
Autori
Novoselnik, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
26.09
Godina
2003
Stranica
130
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
marketing; stočna hrana; tržište stočne hrane
(marketing; cattle foof; cattle food market)
Sažetak
Jasno je kako stočna hrana služi ishrani životinja (održavanju života, prirastu, reprodukciji, proizvodnji mesa i sl.) kao i da će uspješna stočarska proizvodnja biti uspješna ukoliko stoka u organizam unese sve što je potrebno za normalno funkcioniranje živih bića. Međutim, nije uvijek jasno na koji način, osobito u konkurentskim uvjetima i mogućim uvjetima supstitucije, proizvođač stočne hrane može svoje proizvode najjednostavnije i najučinkovitije približiti potencijalnom kupcu, zainteresirati ga za svoje proizvode i u konačnici prodajom ostvariti povoljni financijski rezultat. Marketing je upravo taj koji prethodno navedenim ciljevima može u velikoj mjeri pripomoći. U magistarskom radu se zato ujedno procijenio i mogući utjecaj marketinga na proizvodnju i potrošnju kako bi se u tvornicama stočne hrane krenulo u organizirane i sinkronizirane marketing-aktivnosti koje će ujedno izravno ili neizravno obuhvatiti sve segmente poslovanja i poslovne procese sa svrhom učinkovite proizvodnje te postizanja što više razine konkurentnosti na tržištu i što veće prodaje kao preduvjeta rasta i razvoja proizvođača stočne hrane. Tragom narečenoga, u predloženom magistarskom radu željelo se, ponajprije, ukazati na osobitosti i probleme proizvodnje i potrošnje stočne hrane kao i na probleme definiranja elemenata marketing-mixa namijenjenog tržištu stočne hrane. Postizanje optimalne kombinacije elemenata marketing-mixa preduvjet je funkcioniranja gospodarskih subjekata proizvođača stočne hrane u cilju ostvarenja temeljnih postulata marketinga - zadovoljenja potreba kupaca stočne hrane i ostvarenja primjerene dobiti konkretnog proizvođača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA