Pregled bibliografske jedinice broj: 152534
Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska
Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 152534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska
(Marketing management procesess of "Pertit Danone" product - Danone d.0.0. Croatia)
Autori
Jelić, Dalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
26.02
Godina
2004
Stranica
183
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
marketing mliječnih proizvoda; marketing-odlučivanje; upravljanje marketingom;
(milk product marketing; marketing decision making; marketing management)
Sažetak
Upravljanje potražnjom treba u krajnjoj liniji dovesti do razine potražnje koja bi odgovarala postavljenim kratkoročnim, ali i osobito dugoročnim ciljevima gospodarskog subjekta. Naravno, ostvarena razina potražnje može odstupati od poželjne, no u tom slučaju valja poduzeti odgovarajuće marketing-napore, odnosno konkretnije, ostvariti odgovarajuće marketing-zadaće. Te napore i zadaće na konkretnom primjeru proizvoda "Danone" d.o.o. Hrvatska, a osobito branda "Petit Danone", pristupnica je razradila u svojem magistarskom radu. Osim toga, ispravno bavljenje marketingom je nužno multifunkcionalno, na način da ukoliko se želi imati argument za marketing-odluku mora se poznavati u određenoj mjeri i tehnološki proces, financijsku kalkulaciju, funkcioniranje tržišta, psihologiju potrošača, trendove i imati plan kuda se želi stići, a upravo su to neki od zajedničkih aspekata, kako upravljanja marketingom, tako i upravljanja uopće. Upravo zbog toga, proces upravljanja marketingom, kako je obrađen u ovom magistarskom radu, sustavno prolazi kroz objašnjenje uloge marketinga i marketing-upravljanja kako proizvodom, tako i gospodarskim subjektom uopće, kroz strategijsko upravljanje, upravljanje procesom marketinga, planiranje programa marketinga, te organizaciju, primjenu i kontrolu marketing-napora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA