Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 152534

Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska


Jelić, Dalija
Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 152534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska
(Marketing management procesess of "Pertit Danone" product - Danone d.0.0. Croatia)

Autori
Jelić, Dalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
26.02

Godina
2004

Stranica
183

Mentor
Meler, Marcel

Ključne riječi
marketing mliječnih proizvoda; marketing-odlučivanje; upravljanje marketingom;
(milk product marketing; marketing decision making; marketing management)

Sažetak
Upravljanje potražnjom treba u krajnjoj liniji dovesti do razine potražnje koja bi odgovarala postavljenim kratkoročnim, ali i osobito dugoročnim ciljevima gospodarskog subjekta. Naravno, ostvarena razina potražnje može odstupati od poželjne, no u tom slučaju valja poduzeti odgovarajuće marketing-napore, odnosno konkretnije, ostvariti odgovarajuće marketing-zadaće. Te napore i zadaće na konkretnom primjeru proizvoda "Danone" d.o.o. Hrvatska, a osobito branda "Petit Danone", pristupnica je razradila u svojem magistarskom radu. Osim toga, ispravno bavljenje marketingom je nužno multifunkcionalno, na način da ukoliko se želi imati argument za marketing-odluku mora se poznavati u određenoj mjeri i tehnološki proces, financijsku kalkulaciju, funkcioniranje tržišta, psihologiju potrošača, trendove i imati plan kuda se želi stići, a upravo su to neki od zajedničkih aspekata, kako upravljanja marketingom, tako i upravljanja uopće. Upravo zbog toga, proces upravljanja marketingom, kako je obrađen u ovom magistarskom radu, sustavno prolazi kroz objašnjenje uloge marketinga i marketing-upravljanja kako proizvodom, tako i gospodarskim subjektom uopće, kroz strategijsko upravljanje, upravljanje procesom marketinga, planiranje programa marketinga, te organizaciju, primjenu i kontrolu marketing-napora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelić, Dalija
Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Jelić, D. (2004) 'Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jeli\'{c}, Dalija}, year = {2004}, pages = {183}, keywords = {marketing mlije\v{c}nih proizvoda, marketing-odlu\v{c}ivanje, upravljanje marketingom, }, title = {Proces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska}, keyword = {marketing mlije\v{c}nih proizvoda, marketing-odlu\v{c}ivanje, upravljanje marketingom, }, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jeli\'{c}, Dalija}, year = {2004}, pages = {183}, keywords = {milk product marketing, marketing decision making, marketing management}, title = {Marketing management procesess of "Pertit Danone" product - Danone d.0.0. Croatia}, keyword = {milk product marketing, marketing decision making, marketing management}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font