Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 152221

Prepoznavanje knjižničnoga marketinga


Ivanović, Marija
Prepoznavanje knjižničnoga marketinga // Vjesnik bibliotekara hrvatske, 45 (2002), 3-4; 105-116 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 152221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prepoznavanje knjižničnoga marketinga
(The recognition of library marketing)

Autori
Ivanović, Marija

Izvornik
Vjesnik bibliotekara hrvatske (0507-1925) 45 (2002), 3-4; 105-116

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
knjižnični marketing; poslanje narodne knjižnice; promidžbeni tisak
(library marketing; public library mission; advertising publications)

Sažetak
Marketing, kao suvremena poslovna koncepcija koja u središte pozornosti stavlja potrošača/korisnika i njegove potrebe te koja omogućuje osmišljeno predstavljanje knjižnice u javnosti, zauzima sve značajnije mjesto u suvremenoj knjižničnoj praksi poradi najmanje dvaju jednako važnih razloga: dobivanja proračunskog novca za održanje i razvoj djelatnosti te širenja kruga korisnika upoznavanjem s knjižničnom ponudom. Na temelju osobnoga radnog iskustva i pretežno informativnog bavljenja literaturom o marketingu autorica ukazuje na elemente marketinške poslovne koncepcije u dosadašnjem knjižničnom djelovanju, uz pokušaj integriranja terminologije iz ekonomske struke u suvremeno narodno knjižničarstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Ivanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivanović, Marija
Prepoznavanje knjižničnoga marketinga // Vjesnik bibliotekara hrvatske, 45 (2002), 3-4; 105-116 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Ivanović, M. (2002) Prepoznavanje knjižničnoga marketinga. Vjesnik bibliotekara hrvatske, 45 (3-4), 105-116.
@article{article, author = {Ivanovi\'{c}, Marija}, year = {2002}, pages = {105-116}, keywords = {knji\v{z}ni\v{c}ni marketing, poslanje narodne knji\v{z}nice, promid\v{z}beni tisak}, journal = {Vjesnik bibliotekara hrvatske}, volume = {45}, number = {3-4}, issn = {0507-1925}, title = {Prepoznavanje knji\v{z}ni\v{c}noga marketinga}, keyword = {knji\v{z}ni\v{c}ni marketing, poslanje narodne knji\v{z}nice, promid\v{z}beni tisak} }
@article{article, author = {Ivanovi\'{c}, Marija}, year = {2002}, pages = {105-116}, keywords = {library marketing, public library mission, advertising publications}, journal = {Vjesnik bibliotekara hrvatske}, volume = {45}, number = {3-4}, issn = {0507-1925}, title = {The recognition of library marketing}, keyword = {library marketing, public library mission, advertising publications} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA
  • ISA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font