Pregled bibliografske jedinice broj: 152221
Prepoznavanje knjižničnoga marketinga
Prepoznavanje knjižničnoga marketinga // Vjesnik bibliotekara hrvatske, 45 (2002), 3-4; 105-116 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 152221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prepoznavanje knjižničnoga marketinga
(The recognition of library marketing)
Autori
Ivanović, Marija
Izvornik
Vjesnik bibliotekara hrvatske (0507-1925) 45
(2002), 3-4;
105-116
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
knjižnični marketing; poslanje narodne knjižnice; promidžbeni tisak
(library marketing; public library mission; advertising publications)
Sažetak
Marketing, kao suvremena poslovna koncepcija koja u središte pozornosti stavlja potrošača/korisnika i njegove potrebe te koja omogućuje osmišljeno predstavljanje knjižnice u javnosti, zauzima sve značajnije mjesto u suvremenoj knjižničnoj praksi poradi najmanje dvaju jednako važnih razloga: dobivanja proračunskog novca za održanje i razvoj djelatnosti te širenja kruga korisnika upoznavanjem s knjižničnom ponudom. Na temelju osobnoga radnog iskustva i pretežno informativnog bavljenja literaturom o marketingu autorica ukazuje na elemente marketinške poslovne koncepcije u dosadašnjem knjižničnom djelovanju, uz pokušaj integriranja terminologije iz ekonomske struke u suvremeno narodno knjižničarstvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA
- ISA