Pregled bibliografske jedinice broj: 151949
Shopping centri Zagreba i Sarajeva i njihove socijalne funkcije: regionalne sličnosti i različitosti
Shopping centri Zagreba i Sarajeva i njihove socijalne funkcije: regionalne sličnosti i različitosti // Zbornik radova Međunarodnog naučnog seminara Regionalno razvojna problematika Bosne i Hercegovine i susjednih zemalja u procesu približavanja Evropskoj Uniji, Univerzitet u Tuzli, Prirodoslovno-matematički faklutet, Odsjek za geografiju, Tuzla, 213-221 / Nurković, Rahman (ur.).
Tuzla: Univerzitet u Tuzli, 2003. str. 213-221 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 151949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Shopping centri Zagreba i Sarajeva i njihove socijalne funkcije: regionalne sličnosti i različitosti
(Shopping centres in Zagreb and Sarajevo and their social function: regional similarities and differences)
Autori
Lukić, Aleksandar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Međunarodnog naučnog seminara Regionalno razvojna problematika Bosne i Hercegovine i susjednih zemalja u procesu približavanja Evropskoj Uniji, Univerzitet u Tuzli, Prirodoslovno-matematički faklutet, Odsjek za geografiju, Tuzla, 213-221
/ Nurković, Rahman - Tuzla : Univerzitet u Tuzli, 2003, 213-221
Skup
Regionalno razvojna problematika Bosne i Hercegovine i susjednih zemalja u procesu približavanja Evropskoj Uniji
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 21.04.2003. - 22.04.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
trgovačko-poslovni centar; središnji poslovni centar; javni prostor; socijalne funkcije; Centar Kaptol; Mercator; Zagreb; Sarajevo
(shopping centar; central bussines district (CBD); public space; social functions; Centar Kaptol; Mercator; Zagreb; Sarajevo)
Sažetak
U radu se analiziraju i uspoređuju funkcije trgovačko-poslovnog Centra Kaptol u središnjem dijelu Zagreba i centra Mercator u Sarajevu. Rezultati ankete provedene među posjetiteljima ukazuju na prisutnost socijalnih funkcija (šetnja, razonoda, rekreacija, zabava, druženje) u oba centra. Navedene funkcije izrazitije su u zagrebačkom centru, dok je kupovina najvažnji motiv posjeta sarajevskom Mercatoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0119553
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Aleksandar Lukić
(autor)