Pregled bibliografske jedinice broj: 151209
Validacija Upitnika samoefikasnosti za djecu
Validacija Upitnika samoefikasnosti za djecu // XIV. Dani psihologije u Zadru / Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2004. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 151209 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Validacija Upitnika samoefikasnosti za djecu
(Psychometric Validation of the Questionnaire for Measuring Self-efficacy in Youths)
Autori
Macuka, Ivana ; Kramar, Valerija ; Vulić-Prtorić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
XIV. Dani psihologije u Zadru
/ Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2004
Skup
XIV. Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.05.2004. - 29.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
socijalna samoefikasnost; akademska samoefikasnost; emocionalna samoefikasnost
(social self-efficacy; academic self-efficacy; emotional self-efficacy)
Sažetak
Upitnik samoefikasnosti za djecu sadrži 24 čestice koje se mogu podijeliti u tri domene samoefikasnosti: socijalna samoefikasnost koja se odnosi na percipiranu sposobnost za uspostavljanje dobrih odnosa sa vršnjacima te asertivnost, akademska samoefikasnost koja se odnosi na percipiranu mogućnost snalaženja u učenju te na ispunjavanje školskih očekivanja, te emocionalna samoefikasnost koja se odnosi na percipiranu sposobnost suočavanja sa negativnim emocijama. Na uzorku od 127 učenika sedmog razreda osnovne škole provedeno je istraživanje s ciljem utvrđivanja psihometrijskih značajki prevedenog upitnika samoefikasnosti za djecu autora Petera Murisa (SEQ-C, 2001). Dobiveni rezultati potvrđuju trofaktorsku strukturu upitnika i utvrđena je dobra pouzdanost skale, Cronbach alpha je 0.84.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija