Pregled bibliografske jedinice broj: 150928
Informatizacija nabave u hotelskim poduzećima
Informatizacija nabave u hotelskim poduzećima // Zbornik radova okruglog stola Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju : u okviru projekta Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel ; Ružić, Drago (ur.).
Osijek, 2004. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 150928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informatizacija nabave u hotelskim poduzećima
(Introducing information technology in the purchasing function of hotel engterprises)
Autori
Galičić, Vlado ; Cerović, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova okruglog stola Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju : u okviru projekta Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
/ Meler, Marcel ; Ružić, Drago - Osijek, 2004
ISBN
953-6073-86-2
Skup
Okrugli stol Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 20.02.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
hotelsko poduzeće; informacijska tehnologija; nabava
(hotel enterprise; information technology; purchasing)
Sažetak
Nabava je jedna od osnovnih poslovnih funkcija svakog hotelskog poduzeća, od čijeg rada u velikoj mjeri ovisi njegova poslovna uspješnost. Cilj poslovanja službe koja se bavi nabavom u hotelskom poduzeću je da na osnovu podataka o fizičkom opsegu pružanja usluga, normativima utroška osnovnih i drugih materijala, zalihama, veličini i kvaliteti priručnog skladišnog prostora i mogućnostima nabave, osigura opskrbu prodajnih mjesta materijalima prema planu, utvrđenoj dinamici i prema optimalno planiranoj količini, a radi održanja kvalitete usluga te smanjenja troškova poslovanja. Informacijski podsustav nabavnog poslovanja treba biti projektiran tako da omogućuje integralni pristup obradi i praćenju nabave materijala, vođenju zaliha materijala na skladištu, sitnog inventara u upotrebi i financijskom knjigovodstvu dobavljača u okviru hotelskog poduzeća. Kao popularan koncept suvremenog menadžmenta, koji se zasniva na logici analize korporacijskih baza podataka, a obećava velika unapređenja u procesu planiranja i provedbe protoka materijala i proizvoda, hotelijerima se sve više nameće metoda upravljanja materijalnim tokovima u poduzeću. Veliki interes za tu metodu pobudio je razvoj Interneta kao osnovnog komunikacijskog kanala u elektroničkom poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski