Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 150861

Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje


Meler, Marcel
Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje // Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje / Štambuk, M. ; Šundalić, A. (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2003. str. 175-192 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 150861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje
(A Marketing Approach to Creation of New Identity of Slavonia and Baranya)

Autori
Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje / Štambuk, M. ; Šundalić, A. - Zagreb : Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2003, 175-192

Skup
Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03.10.2002. - 04.10.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
identitet; marketing; Slavonija i Baranja
(identitty; marketing; Slavonia and Baranya)

Sažetak
Identitet je uobičajeno iskazivati kao skup značajki, osobina i svojstava koje nekoga ili nešto čine onim što on/ono zapravo jest. Svrha stvaranja vlastitog identiteta je da se u gospodarskim, ali i političkim uvjetima Regija Slavonije i Baranje preobrazi iz objekta u aktivni subjekt svih zbivanja. Pretpostavke za stvaranje dobrog vlastitog identiteta su autohtonost, dakle svojevrsna izvornost gospodarskog i marketinškog identiteta kao i njegova individualnost pa prema tome i prepoznatljivost u odnosu na druge regije. Istodobno, takva autohtonost ne smije preći u svoju suprotnost koja bi bila predstavljena potpuno samosvojnim identitetom koji gotovo niti u jednom svojem segmentu ne bi bio komparabilan s nekim od već postojećih i u širim razmjerima pozitivno valoriziranih identiteta pojedinih regija. Empirijski je moguće ustanoviti kako Slavonija i Baranja trenutno nema određen i prepoznatljiv identitet koji rezultira iz jednako tako prepoznatljivog gospodarskog i marketinškog identiteta. Za njegovo ostvarenje potrebno je izvršiti pozicioniranje svih pozitivnih dimenzija vlastitog identiteta u koherentnu cjelinu koja će biti u stanju korespondirati s dinamičnom stvarnošću. To bi ujedno bio i najučinkovitiji izlazak iz svih poslijeratnih trauma i način priključivanja suvremenim europskim i svjetskim razvojnim pravcima. Marketing u svakom slučaju može biti od velike pomoći pri operacionalizaciji takvih nastojanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje // Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje / Štambuk, M. ; Šundalić, A. (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2003. str. 175-192 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Meler, M. (2003) Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje. U: Štambuk, M. & Šundalić, A. (ur.)Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje.
@article{article, author = {Meler, Marcel}, year = {2003}, pages = {175-192}, keywords = {identitet, marketing, Slavonija i Baranja}, title = {Marketin\v{s}ki pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje}, keyword = {identitet, marketing, Slavonija i Baranja}, publisher = {Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Meler, Marcel}, year = {2003}, pages = {175-192}, keywords = {identitty, marketing, Slavonia and Baranya}, title = {A Marketing Approach to Creation of New Identity of Slavonia and Baranya}, keyword = {identitty, marketing, Slavonia and Baranya}, publisher = {Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font