Pregled bibliografske jedinice broj: 150861
Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje
Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje // Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje / Štambuk, M. ; Šundalić, A. (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2003. str. 175-192 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 150861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje
(A Marketing Approach to Creation of New Identity of Slavonia and Baranya)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje
/ Štambuk, M. ; Šundalić, A. - Zagreb : Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2003, 175-192
Skup
Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03.10.2002. - 04.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
identitet; marketing; Slavonija i Baranja
(identitty; marketing; Slavonia and Baranya)
Sažetak
Identitet je uobičajeno iskazivati kao skup značajki, osobina i svojstava koje nekoga ili nešto čine onim što on/ono zapravo jest. Svrha stvaranja vlastitog identiteta je da se u gospodarskim, ali i političkim uvjetima Regija Slavonije i Baranje preobrazi iz objekta u aktivni subjekt svih zbivanja. Pretpostavke za stvaranje dobrog vlastitog identiteta su autohtonost, dakle svojevrsna izvornost gospodarskog i marketinškog identiteta kao i njegova individualnost pa prema tome i prepoznatljivost u odnosu na druge regije. Istodobno, takva autohtonost ne smije preći u svoju suprotnost koja bi bila predstavljena potpuno samosvojnim identitetom koji gotovo niti u jednom svojem segmentu ne bi bio komparabilan s nekim od već postojećih i u širim razmjerima pozitivno valoriziranih identiteta pojedinih regija. Empirijski je moguće ustanoviti kako Slavonija i Baranja trenutno nema određen i prepoznatljiv identitet koji rezultira iz jednako tako prepoznatljivog gospodarskog i marketinškog identiteta. Za njegovo ostvarenje potrebno je izvršiti pozicioniranje svih pozitivnih dimenzija vlastitog identiteta u koherentnu cjelinu koja će biti u stanju korespondirati s dinamičnom stvarnošću. To bi ujedno bio i najučinkovitiji izlazak iz svih poslijeratnih trauma i način priključivanja suvremenim europskim i svjetskim razvojnim pravcima. Marketing u svakom slučaju može biti od velike pomoći pri operacionalizaciji takvih nastojanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA