Pregled bibliografske jedinice broj: 150860
Neprofitni marketing
Neprofitni marketing. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003 (monografija)
CROSBI ID: 150860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neprofitni marketing
(Nonprofit marketing)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2003
Stranica
388
ISBN
953-6973-79-X
Ključne riječi
marketing; neprofitni marketing; neprofitne organizacije; social marketing;
(marketing; nonprofit marketing; nonprofit organization; social marketing)
Sažetak
Marketing je, naime, kao poslovna koncepcija gospodarskih subjekata apsolutno primjenljiv i u izvangospodarskim djelatnostima, što pokazuje praksa od oko već tri decenije u razvijenim tržišnim gospodarstvima. Budući da i neprofitne organizacije, dakle različite ustanove u društvenim djelatnostima, potom raznovrsne udruge, zaklade, organizacije, pa naposljetku i političke stranke, djeluju na svojevrsnom tržištu, one moraju svoje ponašanje učiniti izrazito poslovnim, koristeći se pritom ponajprije saznanjima marketinga. Na taj način neprofitne organizacije ostvaruju dva bitna marketinška cilja, maksimalno zadovoljenje potreba svojih korisnika, s jedne, te ostvarenje svoje društvene misije, s druge strane. U knjizi se zato prikazuju sve bitne sastavnice neprofitnog marketinga, a osobito se sagledava primjena neprofitnog marketinga u pojedinim društvenim djelatnostima, dakle obrazovanju, zdravstvu, kulturi, umjetnosti, kao i u lokalnoj i regionalnoj samoupravi, vjerskim institucijama, sportu itd., a naposljetku se, primjerice, govori i o političkom marketingu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA