Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 150860

Neprofitni marketing


Meler, Marcel
Neprofitni marketing. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003 (monografija)


CROSBI ID: 150860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neprofitni marketing
(Nonprofit marketing)

Autori
Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2003

Stranica
388

ISBN
953-6973-79-X

Ključne riječi
marketing; neprofitni marketing; neprofitne organizacije; social marketing;
(marketing; nonprofit marketing; nonprofit organization; social marketing)

Sažetak
Marketing je, naime, kao poslovna koncepcija gospodarskih subjekata apsolutno primjenljiv i u izvangospodarskim djelatnostima, što pokazuje praksa od oko već tri decenije u razvijenim tržišnim gospodarstvima. Budući da i neprofitne organizacije, dakle različite ustanove u društvenim djelatnostima, potom raznovrsne udruge, zaklade, organizacije, pa naposljetku i političke stranke, djeluju na svojevrsnom tržištu, one moraju svoje ponašanje učiniti izrazito poslovnim, koristeći se pritom ponajprije saznanjima marketinga. Na taj način neprofitne organizacije ostvaruju dva bitna marketinška cilja, maksimalno zadovoljenje potreba svojih korisnika, s jedne, te ostvarenje svoje društvene misije, s druge strane. U knjizi se zato prikazuju sve bitne sastavnice neprofitnog marketinga, a osobito se sagledava primjena neprofitnog marketinga u pojedinim društvenim djelatnostima, dakle obrazovanju, zdravstvu, kulturi, umjetnosti, kao i u lokalnoj i regionalnoj samoupravi, vjerskim institucijama, sportu itd., a naposljetku se, primjerice, govori i o političkom marketingu.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Neprofitni marketing. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003 (monografija)
Meler, M. (2003) Neprofitni marketing. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@book{book, author = {Meler, Marcel}, year = {2003}, pages = {388}, keywords = {marketing, neprofitni marketing, neprofitne organizacije, social marketing, }, isbn = {953-6973-79-X}, title = {Neprofitni marketing}, keyword = {marketing, neprofitni marketing, neprofitne organizacije, social marketing, }, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Meler, Marcel}, year = {2003}, pages = {388}, keywords = {marketing, nonprofit marketing, nonprofit organization, social marketing}, isbn = {953-6973-79-X}, title = {Nonprofit marketing}, keyword = {marketing, nonprofit marketing, nonprofit organization, social marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font