Pregled bibliografske jedinice broj: 150750
Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi
Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi // MIPRO 2004, Računala u obrazovanju : zbornik radova = Computers in education : proceedings ; u okviru XXVII. međunarodnog skupa MIPRO 2004. = XXVII. International Convention MIPRO 2004 / Čičin-Šain, Marina ; Gragojlović, Pavle ; Turčić-Prstačić, Ivana (ur.).
Rijeka, 2004. str. 193-198 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 150750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi
(E-learning paradigm & Intelligent Tutoring Systems)
Autori
Stankov, Slavomir ; Rosić, Marko ; Granić, Andrina ; Maleš, Lada ; Grubišić, Ani ; Žitko, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2004, Računala u obrazovanju : zbornik radova = Computers in education : proceedings ; u okviru XXVII. međunarodnog skupa MIPRO 2004. = XXVII. International Convention MIPRO 2004
/ Čičin-Šain, Marina ; Gragojlović, Pavle ; Turčić-Prstačić, Ivana - Rijeka, 2004, 193-198
Skup
Savjetovanje Računala u obrazovanju
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.05.2004. - 28.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
E-učenje; Informacijska i komunikacijska tehnologija; Sustav za poslovanje učenjem; Norme s osloncem na model SCORM; Inteligentni tutorski sustavi
(E-learning; Information and Communication Technology; Learning Management System; SCORM standard; Intelligent Tutoring Systems)
Sažetak
WWW usluga je omogućila zasnivanje više tisuća sustava koji se mogu smatrati direktnom primjenom suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije, a svoj rad uglavnom zasniva na statičkom prikazu nastavnog sadržaja. Povećanje mogućnosti takvih sustava obrazovanja postiže se dodavanjem interaktivnih, adaptabilnih i inteligentnih funkcija, što omogućuje između ostaloga i razvoj Web orijentiranih autorskih ljuski za izgradnju inteligentnih tutorskih sustava. E-učenje kao nova paradigma što se odvija uz pomoć različitih uređaja temeljenih na elektronskoj tehnologiji doima se kao svekolika zamjena za sve ono što se u proteklom razdoblju od oko pedeset godina istraživalo i razvijalo u području primjene računalnih sustava u procesu učenja i poučavanja što ima vezu i sa inteligentnim tutorskim sustavima. Utjecaj inteligentnih tutorskih sustava na učenje i poučavanja danas je opet aktualan jer su istraživači uočili važnost i vezu pedagogijske paradigme ovih sustava s Bloom-ovim "2-sigma" problemom karakterističnim za uspješnost u postizanju znanja pri usporedbi individualnog i grupnog rada u procesu učenja i poučavanja te to izravno doveli s njima u vezu. Iznosimo rezultate istraživanja te ukazujemo na njihovu povezanost s vlastitim istraživanjem kojeg provodimo već više od deset godina. Osim prezentiramo najnoviji razvoj u okviru modela sustava Tutor-Expert System kao autorske ljuske za izgradnju inteligentnih tutorskih sustava u po volji odabranom područnom znanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
0177110
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Slavomir Stankov
(autor)
Lada Maleš
(autor)
Branko Žitko
(autor)
Andrina Granić
(autor)
Ani Grubišić
(autor)
Marko Rosić
(autor)