Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 150750

Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi


Stankov, Slavomir; Rosić, Marko; Granić, Andrina; Maleš, Lada; Grubišić, Ani; Žitko, Branko
Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi // MIPRO 2004, Računala u obrazovanju : zbornik radova = Computers in education : proceedings ; u okviru XXVII. međunarodnog skupa MIPRO 2004. = XXVII. International Convention MIPRO 2004 / Čičin-Šain, Marina ; Gragojlović, Pavle ; Turčić-Prstačić, Ivana (ur.).
Rijeka, 2004. str. 193-198 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 150750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi
(E-learning paradigm & Intelligent Tutoring Systems)

Autori
Stankov, Slavomir ; Rosić, Marko ; Granić, Andrina ; Maleš, Lada ; Grubišić, Ani ; Žitko, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO 2004, Računala u obrazovanju : zbornik radova = Computers in education : proceedings ; u okviru XXVII. međunarodnog skupa MIPRO 2004. = XXVII. International Convention MIPRO 2004 / Čičin-Šain, Marina ; Gragojlović, Pavle ; Turčić-Prstačić, Ivana - Rijeka, 2004, 193-198

Skup
Savjetovanje Računala u obrazovanju

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.05.2004. - 28.05.2004

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
E-učenje; Informacijska i komunikacijska tehnologija; Sustav za poslovanje učenjem; Norme s osloncem na model SCORM; Inteligentni tutorski sustavi
(E-learning; Information and Communication Technology; Learning Management System; SCORM standard; Intelligent Tutoring Systems)

Sažetak
WWW usluga je omogućila zasnivanje više tisuća sustava koji se mogu smatrati direktnom primjenom suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije, a svoj rad uglavnom zasniva na statičkom prikazu nastavnog sadržaja. Povećanje mogućnosti takvih sustava obrazovanja postiže se dodavanjem interaktivnih, adaptabilnih i inteligentnih funkcija, što omogućuje između ostaloga i razvoj Web orijentiranih autorskih ljuski za izgradnju inteligentnih tutorskih sustava. E-učenje kao nova paradigma što se odvija uz pomoć različitih uređaja temeljenih na elektronskoj tehnologiji doima se kao svekolika zamjena za sve ono što se u proteklom razdoblju od oko pedeset godina istraživalo i razvijalo u području primjene računalnih sustava u procesu učenja i poučavanja što ima vezu i sa inteligentnim tutorskim sustavima. Utjecaj inteligentnih tutorskih sustava na učenje i poučavanja danas je opet aktualan jer su istraživači uočili važnost i vezu pedagogijske paradigme ovih sustava s Bloom-ovim "2-sigma" problemom karakterističnim za uspješnost u postizanju znanja pri usporedbi individualnog i grupnog rada u procesu učenja i poučavanja te to izravno doveli s njima u vezu. Iznosimo rezultate istraživanja te ukazujemo na njihovu povezanost s vlastitim istraživanjem kojeg provodimo već više od deset godina. Osim prezentiramo najnoviji razvoj u okviru modela sustava Tutor-Expert System kao autorske ljuske za izgradnju inteligentnih tutorskih sustava u po volji odabranom područnom znanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0177110

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Slavomir Stankov (autor)

Avatar Url Lada Maleš (autor)

Avatar Url Branko Žitko (autor)

Avatar Url Andrina Granić (autor)

Avatar Url Ani Grubišić (autor)

Avatar Url Marko Rosić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Stankov, Slavomir; Rosić, Marko; Granić, Andrina; Maleš, Lada; Grubišić, Ani; Žitko, Branko
Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi // MIPRO 2004, Računala u obrazovanju : zbornik radova = Computers in education : proceedings ; u okviru XXVII. međunarodnog skupa MIPRO 2004. = XXVII. International Convention MIPRO 2004 / Čičin-Šain, Marina ; Gragojlović, Pavle ; Turčić-Prstačić, Ivana (ur.).
Rijeka, 2004. str. 193-198 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stankov, S., Rosić, M., Granić, A., Maleš, L., Grubišić, A. & Žitko, B. (2004) Paradigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi. U: Čičin-Šain, M., Gragojlović, P. & Turčić-Prstačić, I. (ur.)MIPRO 2004, Računala u obrazovanju : zbornik radova = Computers in education : proceedings ; u okviru XXVII. međunarodnog skupa MIPRO 2004. = XXVII. International Convention MIPRO 2004.
@article{article, author = {Stankov, Slavomir and Rosi\'{c}, Marko and Grani\'{c}, Andrina and Male\v{s}, Lada and Grubi\v{s}i\'{c}, Ani and \v{Z}itko, Branko}, year = {2004}, pages = {193-198}, keywords = {E-u\v{c}enje, Informacijska i komunikacijska tehnologija, Sustav za poslovanje u\v{c}enjem, Norme s osloncem na model SCORM, Inteligentni tutorski sustavi}, title = {Paradigma e-u\v{c}enja i Inteligentni tutorski sustavi}, keyword = {E-u\v{c}enje, Informacijska i komunikacijska tehnologija, Sustav za poslovanje u\v{c}enjem, Norme s osloncem na model SCORM, Inteligentni tutorski sustavi}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stankov, Slavomir and Rosi\'{c}, Marko and Grani\'{c}, Andrina and Male\v{s}, Lada and Grubi\v{s}i\'{c}, Ani and \v{Z}itko, Branko}, year = {2004}, pages = {193-198}, keywords = {E-learning, Information and Communication Technology, Learning Management System, SCORM standard, Intelligent Tutoring Systems}, title = {E-learning paradigm and Intelligent Tutoring Systems}, keyword = {E-learning, Information and Communication Technology, Learning Management System, SCORM standard, Intelligent Tutoring Systems}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font