Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 150538

Prilog razvoju metoda mjerenja zadovoljstva usluge srednje škole prema ISO 9000:2000


Kulašin, Džemal
Prilog razvoju metoda mjerenja zadovoljstva usluge srednje škole prema ISO 9000:2000, 2004., magistarski rad, Mašinski fakultet u Zenici, Zenica, Bosna i Hercegovina


CROSBI ID: 150538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilog razvoju metoda mjerenja zadovoljstva usluge srednje škole prema ISO 9000:2000
(Contribution to the development of measurement method of the statisfaction of customers at high school according to the ISO 9000:2000)

Autori
Kulašin, Džemal

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Mašinski fakultet u Zenici

Mjesto
Zenica, Bosna i Hercegovina

Datum
01.07

Godina
2004

Stranica
160

Mentor
Brdarević, Safet

Neposredni voditelj
Horvat, Jasna

Ključne riječi
kvaliteta; mjerenje zadovoljstva kupca; srednja škola; ISO 9000:2000; SERVQUAL
(quality; customer satisfaction measurement; high scholl; ISO 9000:2000; SERVQUAL)

Sažetak
Percepcija kvalitete proizvoda ili usluge, koja rezultira subjektivnim osjećajem zadovoljstva ili nezadovoljstva kupca, još uvijek predstavlja krupan izazov. U prvim poglavljima ovoga rada, istražuju se i analiziraju autoru dostupne metodologije mjerenja zadovoljstva kupca proizvoda/usluge, te dovode u vezu sa kvalitetom i sistemom kvalitete srednje škole. Na osnovu ocjene stanja problema mjerenja zadovoljstva kupca i uvjeta djelovanja srednjih škola, definiraju se zahtjevi za pogodnu metodu mjerenja zadovoljstva kupca usluge srednje škole. U empirijskom dijelu rada, modelirana metoda, bazirana na adaptaciji instrumenta SERVQUAL, aplicira se na odabranom uzorku srednje škole, te se u analiziri rezultata statističke analize komentiraju prioriteti za poboljšanje kvalitete srednjoškolske usluge prema zahtjevu standarda ISO 9000.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010016

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kulašin, Džemal
Prilog razvoju metoda mjerenja zadovoljstva usluge srednje škole prema ISO 9000:2000, 2004., magistarski rad, Mašinski fakultet u Zenici, Zenica, Bosna i Hercegovina
Kulašin, D. (2004) 'Prilog razvoju metoda mjerenja zadovoljstva usluge srednje škole prema ISO 9000:2000', magistarski rad, Mašinski fakultet u Zenici, Zenica, Bosna i Hercegovina.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kula\v{s}in, D\v{z}emal}, year = {2004}, pages = {160}, keywords = {kvaliteta, mjerenje zadovoljstva kupca, srednja \v{s}kola, ISO 9000:2000, SERVQUAL}, title = {Prilog razvoju metoda mjerenja zadovoljstva usluge srednje \v{s}kole prema ISO 9000:2000}, keyword = {kvaliteta, mjerenje zadovoljstva kupca, srednja \v{s}kola, ISO 9000:2000, SERVQUAL}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kula\v{s}in, D\v{z}emal}, year = {2004}, pages = {160}, keywords = {quality, customer satisfaction measurement, high scholl, ISO 9000:2000, SERVQUAL}, title = {Contribution to the development of measurement method of the statisfaction of customers at high school according to the ISO 9000:2000}, keyword = {quality, customer satisfaction measurement, high scholl, ISO 9000:2000, SERVQUAL}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font