Pregled bibliografske jedinice broj: 150538
Prilog razvoju metoda mjerenja zadovoljstva usluge srednje škole prema ISO 9000:2000
Prilog razvoju metoda mjerenja zadovoljstva usluge srednje škole prema ISO 9000:2000, 2004., magistarski rad, Mašinski fakultet u Zenici, Zenica, Bosna i Hercegovina
CROSBI ID: 150538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilog razvoju metoda mjerenja zadovoljstva usluge srednje škole prema ISO 9000:2000
(Contribution to the development of measurement method of the statisfaction of customers at high school according to the ISO 9000:2000)
Autori
Kulašin, Džemal
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Mašinski fakultet u Zenici
Mjesto
Zenica, Bosna i Hercegovina
Datum
01.07
Godina
2004
Stranica
160
Mentor
Brdarević, Safet
Neposredni voditelj
Horvat, Jasna
Ključne riječi
kvaliteta; mjerenje zadovoljstva kupca; srednja škola; ISO 9000:2000; SERVQUAL
(quality; customer satisfaction measurement; high scholl; ISO 9000:2000; SERVQUAL)
Sažetak
Percepcija kvalitete proizvoda ili usluge, koja rezultira subjektivnim osjećajem zadovoljstva ili nezadovoljstva kupca, još uvijek predstavlja krupan izazov. U prvim poglavljima ovoga rada, istražuju se i analiziraju autoru dostupne metodologije mjerenja zadovoljstva kupca proizvoda/usluge, te dovode u vezu sa kvalitetom i sistemom kvalitete srednje škole. Na osnovu ocjene stanja problema mjerenja zadovoljstva kupca i uvjeta djelovanja srednjih škola, definiraju se zahtjevi za pogodnu metodu mjerenja zadovoljstva kupca usluge srednje škole. U empirijskom dijelu rada, modelirana metoda, bazirana na adaptaciji instrumenta SERVQUAL, aplicira se na odabranom uzorku srednje škole, te se u analiziri rezultata statističke analize komentiraju prioriteti za poboljšanje kvalitete srednjoškolske usluge prema zahtjevu standarda ISO 9000.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA