Pregled bibliografske jedinice broj: 149522
Pristup leksiku u nastavi talijanskog jezika
Pristup leksiku u nastavi talijanskog jezika // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 149522 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristup leksiku u nastavi talijanskog jezika
(Lexical approach in Italian language teaching)
Autori
Sironić-Bonefačić, Nives ; Jurko, Nela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
/ Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004
Skup
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2001. - 19.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Leksik; Tekst; Kontekst
(Lexic; Text; Context)
Sažetak
U početnoj nastavi stranih jezika više se pozornosti posvećuje postupnom usvajanju morfosintaktičkih struktura no funkcioniranje struktura u govornoj uporabi nije moguće bez leksika. Kriteriji odabira leksika ne osnivaju se samo na lingvističkim principima učestalosti već i na upotrebljivosti novih riječi kako u razrednom međujeziku tako i u dijalogu s izvornim govornicima. Naš se prikaz temelji na rezultatima istraživanja provedenog u 6., 7.i 8. razredu osnovne škole. Ispitivale su se strategije razumijevanja, utvrđivanja i pamćenja novih riječi u kontekstu kao i sposobnost brzog i selektivnog čitanja rječnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija