Pregled bibliografske jedinice broj: 149501
MODELIRANJE DINAMIKE VISOKOŠKOLSKOG OBRAZOVNOG SUSTAVA
MODELIRANJE DINAMIKE VISOKOŠKOLSKOG OBRAZOVNOG SUSTAVA, 2004., magistarski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 149501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MODELIRANJE DINAMIKE VISOKOŠKOLSKOG OBRAZOVNOG SUSTAVA
(MODELLING OF THE DYNAMICS OF HIGH SCHOOL EDUCATIONAL SYSTEM)
Autori
Hell, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
02.02
Godina
2004
Stranica
116
Mentor
Vidačić, Stjepan
Ključne riječi
Sustavska dinamika; Visokoškolski obrazovni sustav; modeliranje
(System dynamics; HIGH SCHOOL EDUCATIONAL SYSTEM; modeling)
Sažetak
Rad obrađuje dinamiku visokoškolskog obrazovnog sustava u kontekstu sustava zapošljavanja. Prilikom modeliranja koristiti će se metodologija sustavske dinamike (System Dynamics). Sustavska dinamika je metodologija istraživanja, modeliranja, simuliranja i optimiziranja složenih dinamičkih sustava, čiju je prvu etapu razvoja označio njen autor Prof. Jay Forrester. Daljnji razvoj sustavske dinamike, proširio je njenu primjenu na razne sustave. Prema mišljenjima autora ovog rada i sustav zapošljavanja, odnosno visokoškolski obrazovni sustav kao njegov podsustav, također je zbog njegove nelinearnosti i kompleksnosti područje u kojem će modeliranje primjenom sustavske dinamike poručiti učinkovitije rezultate negoli primjena dosadašnjih "klasičnih" metoda prognoziranja. Prvim djelom rada visokoškolski obrazovni sustav stavljen je u kontekst sustava zapošljavanja, te razvijeni njegovi sustavsko dinamički modeli. Razvojem sustavsko dinamičkih modela ponude i potražnje radne snage, u drugom dijelu rada, ukazalo se na njihovo značenje prilikom promatranja planiranja razvoja visokoškolskog obrazovnog sustava. U trećem dijelu, razvojem kvantitativnog sustavsko dinamičkom modela visokoškolskog obrazovanog sustava pomoraca ukazano je razlike u dosadašnjem i novopredloženom metodološkom pristupu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti