Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 148876

Osnove marketinga osiguranja


Frančišković, Ivan
Osnove marketinga osiguranja // Osiguranje, 44 (2003), 9; 14-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 148876 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove marketinga osiguranja
(Basics of insurance marketing)

Autori
Frančišković, Ivan

Izvornik
Osiguranje (1330-9692) 44 (2003), 9; 14-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketing; usluge; osiguranje
(marketing; services; insurance)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081004

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Frančišković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Frančišković, Ivan
Osnove marketinga osiguranja // Osiguranje, 44 (2003), 9; 14-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Frančišković, I. (2003) Osnove marketinga osiguranja. Osiguranje, 44 (9), 14-19.
@article{article, author = {Fran\v{c}i\v{s}kovi\'{c}, Ivan}, year = {2003}, pages = {14-19}, keywords = {marketing, usluge, osiguranje}, journal = {Osiguranje}, volume = {44}, number = {9}, issn = {1330-9692}, title = {Osnove marketinga osiguranja}, keyword = {marketing, usluge, osiguranje} }
@article{article, author = {Fran\v{c}i\v{s}kovi\'{c}, Ivan}, year = {2003}, pages = {14-19}, keywords = {marketing, services, insurance}, journal = {Osiguranje}, volume = {44}, number = {9}, issn = {1330-9692}, title = {Basics of insurance marketing}, keyword = {marketing, services, insurance} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font