Pregled bibliografske jedinice broj: 148577
Modernizacija maloprodajne mreže u poduzeću INA d.d.
Modernizacija maloprodajne mreže u poduzeću INA d.d., 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 148577 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modernizacija maloprodajne mreže u poduzeću INA d.d.
(The Modernisation of the Retail in INA d.d.)
Autori
Modrić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
03.11
Godina
2003
Stranica
71
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
modernizacija; maloprodaja; INA d.d.
(modernisation; retail; INA d.d.)
Sažetak
U današnjim uvjetima suvremenog poslovanja raste značaj trgovine na malo, pri čemu se posebna pažnja poklanja stalnom izboru, razvijanju i nabavljanju novih vrsta roba, na način, na mjestu i u vrijeme kada to odgovara njihovim zahtjevima. Poslovanje poduzeća promatra se kao cjelovit poslovni proces u kojem je potrebno uskladiti odnos poduzeća i tržišta, kao i odnos između sadašnjosti i budućnosti na temelju novih strategija i razvojnih planova. Strategiju marketinga treba integrirati u cjelovitu strategiju poduzeća, odnosno marketinškim planom treba definirati mjere i aktivnosti koje su u funkciji realizacije ciljeva marketinške odnosno cjelovite poslovne strategije. Tijekom rada istražuju se specifičnosti maloprodaje poduzeća INA- Industrija nafte d.d.. Poduzeće INA, vertikalno integrirana kompanija, utjecajan je sudionik na tržištu nafte, derivata i plina već više od pedest godina, sa svojevrsnim statusom dugogodišnjem monopola. Devedesetih godina, nastupom tržišnog gospodarstva INA je bila prisiljena modernizirati maloprodaju, promijeniti filozofiju poslovanja i usmjeriti se na kupce i njihove potrebe. Prvi pomaci napravljeni su u proširenju asortimana proizvoda i pružanju dodatnih usluga, uvođenju različitih mogućnosti plaćanja, te većem naglasku na promotivne aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA