Pregled bibliografske jedinice broj: 147517
Utjecaj razvoja logistike na partnerstvo u trgovini na malo
Utjecaj razvoja logistike na partnerstvo u trgovini na malo // III. znanstveni kolokvij Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u europske gospodarske tokove : zbornik radpova / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek, 2003. str. 157-173 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 147517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj razvoja logistike na partnerstvo u trgovini na malo
(Influence of the Development of Logistics on Partnership in the Retail Trade)
Autori
Dunković, Dario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
III. znanstveni kolokvij Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u europske gospodarske tokove : zbornik radpova
/ Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek, 2003, 157-173
ISBN
953-6073-85-4
Skup
Znanstveni kolokviij Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u europske gospodarske tokove (3 ; 2003
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 08.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dobavni lanac; partnerstvo; trgovina na malo; maloprodajna struktura
(supply chain; partnership; retailing; retail structure)
Sažetak
Hrvatska se maloprodaja mora oslanjati na maloprodajnu politiku trgovaca iz EU, stoga će se ovdje pokušati odrediti značajke moderne maloprodajne strukture preko koje se odgovorna za kontakt s krajnjim kupcem. Poslovna logistika se toliko unaprijedila uvođenjem informacijske tehnologije, da se njezin razvoj zamijenjen razvojem nove koncepcije dobavnog lanca. Cilj referata je prvo ocijeniti ekonomski status sektora trgovine na malo u Hrvatskoj i EU, zatim eksplicirati strukturu dobavnog lanca i prikazati odnose u toj strukturi. Uz pomoć determiniranja maloprodajnog sustava i dosadašnjih doprinosa u istraživanju prednosti kolaboracije, postavit ću profil razvoja maloprodajne strukture prilagođene tehnologijskoj razini tržišta kakva je u tranzicijskim zemljama. Tehnologija partnerstva nije dovoljno učinkovita da bi potpomogla konkurentnost na ciljanim razvijenijim tržištima. Problem rada je organizacija dobavnog lanca s naglaskom na ciklus nabave u sektoru trgovine na malo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA