Pregled bibliografske jedinice broj: 146989
Nabava za vrijeme promotivne prodaje
Nabava za vrijeme promotivne prodaje // Suvremeno poduzetništvo, V (2004), 5; 166-171 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 146989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nabava za vrijeme promotivne prodaje
(Procurement during promotion)
Autori
Dunković, Dario
Izvornik
Suvremeno poduzetništvo (1330-2833) V
(2004), 5;
166-171
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
promotivna prodaja; optimalna narudžba; maloprodavač; dobavljač
(promotion; optimal order; retailer; supplier)
Sažetak
Članak se bavi segmentom trgovinske suradnje dobavljača i trgovca. Da bi povećao prodaju, proizvođač ponekad nudi trgovcima robu po promotivnoj cijeni. Trgovci to koriste za kupnju veće količine robe. Cilj je predstaviti način optimalizacije opskrbe za vrijeme promotivne prodaje, uzimajući u obzir tržišnu potražnju za robom, diskont cijene, veličinu narudžbe (lot), fiksni trošak narudžbe i zaradu. Vidjet ćemo da učinak promocije često nije isplativ za oba partnera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA