Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 146989

Nabava za vrijeme promotivne prodaje


Dunković, Dario
Nabava za vrijeme promotivne prodaje // Suvremeno poduzetništvo, V (2004), 5; 166-171 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 146989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nabava za vrijeme promotivne prodaje
(Procurement during promotion)

Autori
Dunković, Dario

Izvornik
Suvremeno poduzetništvo (1330-2833) V (2004), 5; 166-171

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
promotivna prodaja; optimalna narudžba; maloprodavač; dobavljač
(promotion; optimal order; retailer; supplier)

Sažetak
Članak se bavi segmentom trgovinske suradnje dobavljača i trgovca. Da bi povećao prodaju, proizvođač ponekad nudi trgovcima robu po promotivnoj cijeni. Trgovci to koriste za kupnju veće količine robe. Cilj je predstaviti način optimalizacije opskrbe za vrijeme promotivne prodaje, uzimajući u obzir tržišnu potražnju za robom, diskont cijene, veličinu narudžbe (lot), fiksni trošak narudžbe i zaradu. Vidjet ćemo da učinak promocije često nije isplativ za oba partnera.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Dario
Nabava za vrijeme promotivne prodaje // Suvremeno poduzetništvo, V (2004), 5; 166-171 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Dunković, D. (2004) Nabava za vrijeme promotivne prodaje. Suvremeno poduzetništvo, V (5), 166-171.
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2004}, pages = {166-171}, keywords = {promotivna prodaja, optimalna narud\v{z}ba, maloprodava\v{c}, dobavlja\v{c}}, journal = {Suvremeno poduzetni\v{s}tvo}, volume = {V}, number = {5}, issn = {1330-2833}, title = {Nabava za vrijeme promotivne prodaje}, keyword = {promotivna prodaja, optimalna narud\v{z}ba, maloprodava\v{c}, dobavlja\v{c}} }
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2004}, pages = {166-171}, keywords = {promotion, optimal order, retailer, supplier}, journal = {Suvremeno poduzetni\v{s}tvo}, volume = {V}, number = {5}, issn = {1330-2833}, title = {Procurement during promotion}, keyword = {promotion, optimal order, retailer, supplier} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font