Pregled bibliografske jedinice broj: 146820
Kako poboljšati uspjeh iz iz fizike na razredbenim ispitima prilikom upisa stručnih studija Medicinskog fakulteta u Rijeci?,
Kako poboljšati uspjeh iz iz fizike na razredbenim ispitima prilikom upisa stručnih studija Medicinskog fakulteta u Rijeci?, // Problemski i sitraživački usmjerena nastava fizike
Split, 2003. str. 164-168 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 146820 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako poboljšati uspjeh iz iz fizike na razredbenim ispitima prilikom upisa stručnih studija Medicinskog fakulteta u Rijeci?,
(How to attain better results in physics at the qualification examines for proffesional study at School of Medicine in Rijeka?)
Autori
ŽAUHAR, G. ; LEKIĆ, A.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Problemski i sitraživački usmjerena nastava fizike
/ - Split, 2003, 164-168
Skup
Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 24.04.2003. - 26.04.2003
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
razredbeni ispiti
(qualification examines)
Sažetak
Iz godine u godinu prolaznost na razredbenim ispitima za upis na stručne studije Medicinskog fakulteta sve je lošija. Najveći broj pristupnika prijavljenih za upis na stručne studije čine oni koji su završili stručne škole zdravstvenog smjera. Usporedba uspjeha iz različitih predmeta koji se testiraju prilikom upisa (kemija, biologija, fizika, anatomija, fiziologija) pokazala je da je najlošiji uspjeh upravo iz fizike. Pitamo se što je uzrok tome? Jedan od uzroka je najvjerovatnije to što je fizika prema nastavnom planu i programu stručnih škola zdravstvenog smjera zasupljena samo u prve dvije ili najviše tri godine. Osim toga vremenski razmak između mature i polaganja razredbenih ispita sve je kraći pa se pristupnici ne stignu dobro pripremiti. Među predmetima koji se polažu na maturi najčečće nije fizika. Stoga učenici kako bi se bolje pripremili za predstojeći razredbeni ispit vrlo često uzimaju satove poduka iz fizike. Smatramo da bi bilo bolje i efikasnije kada bi same škole omogućile učenicima koji su zainteresirani za nastavak školovanja da u zadnjoj godini srednjoškolskog obrazovanja izaberu fiziku kao izborni predmet. Također potrebno je povećati vremenski razmak između mature i razredbenog ispita ili pak uvesti državne mature i u potpunosti izbaciti razredbene ispite.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika