Pregled bibliografske jedinice broj: 145858
Učenje s računalom - Stanje u Hrvatskoj
Učenje s računalom - Stanje u Hrvatskoj, 2004. (ekspertiza).
CROSBI ID: 145858 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje s računalom - Stanje u Hrvatskoj
(Learning with computer - current state in Croatia)
Autori
Pavić, Martina ; Tonković, Marina
Izvornik
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza
Godina
2004
Ključne riječi
Učenje s računalom; obrazovne institucije i udruge
(Learning with computer; educational institutions and associations)
Sažetak
Rezultati istraživanja pokazali su sljedeće: 1. Vlada RH je dala velike rezultate u uvođenju Interneta u sve hrvatske škole, osnovne i srednje. Radi se i na osposobljavanju svih zaposlenika u školama, prvenstveno nastavnika, za rad na računalima kako bi što više koristili multimediju u svojim predavanjima i na taj način obogatili svoj rad i olakšali učenje svojim učenicima. 2. U istraživanjima smo se više orijentirali na Internet pa smo tako krenuli u potragu za odgojno-obrazovno oblikovanim sadržajima na hrvatskom jeziku. Pretraživanje smo počeli s ključnim riječima "računalo+učenje" i došli do rezultata koje ste vidjeli u poglavlju 2.4. Iako smo očekivali bogatiju ponudu naših Web-stranica, nismo se previše razočarali rezultatima. Uočili smo da ideja postoji, da ima zainteresiranih za učenje pomoću računala i onih koji su spremni podijeliti svoje znanje ili neznanje s drugima. Ova ideja učenja s računalom je u svojim prvim koracima krenula od malih grupica nastavnika i učenika u nekim srednjim i osnovnim školama. Organizacija obrazovnih sadržaja je još na niskom nivou i ponuda je mala, ali pojavljivaju se nove ideje i novi sadržaji koji popravljaju te rezultate. U odnosu na druge zemlje, Hrvatska mora prevaliti još velik put da bi ih dostigla, ali, kako se kaže-najteže je početi. 3. Kako je prije rečeno, učenje s računalom je krenulo, barem kod nas, od učenika i njihovih ambicioznih učitelja informatike pa se ta ideja vrti samo u tim skupinama. Kao rezultat njihova rada nastali su navedeni obrazovni portali koji još uvijek nisu ozbiljna pomoć u učenju. Svi ozbiljniji obrazovni portali, tečajevi oblikovani na računalima su pokrenuti od raznih softverskih kuća, ali potražuju "veliku" cijenu za svoje radove. Mi smo tražili sadržaje koje si učenik može priuštiti svakodnevno i sadržaje koji prate nastavne predmete. Dakle, upoznavanje učenika i učitelja s odgojno-obrazovnim sadržajima na Internetu još nema koliko bi trebalo biti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo