Pregled bibliografske jedinice broj: 145164
Znanje <> razumijevanje
Znanje razumijevanje // 4. znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva : knjiga sažetaka / Kumerički, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. XII-XII (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 145164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanje <> razumijevanje
(Knowledge <> understanding)
Autori
Pećina, Planinka ; Balarin, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
4. znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva : knjiga sažetaka
/ Kumerički, Krešimir - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2003, XII-XII
Skup
Znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva (4 ; 2003)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.11.2003. - 15.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava fizike; konceptualno razumijevanje
(physics teaching; conceptual understanding)
Sažetak
Učenje s razumijevanjem je proces u kojem učenik progresivno rekonstruira vlastite konceptualne sheme tako da budu uvijek nanovo uskladjene sa sve širim područjem iskustava i novih ideja.Ispitivali smo konceptualno razumijevanje i usklađenost znanja kod studenata prve godine medicine i utvrdili da postoji mnogo nerazjašnjenih predkoncepcija ali i neke miskoncepcije i pogrešne ideje nastale tokom učenja fizike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb